לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Live & Survive


Live the life you want without hurting others for no reason

Avatarכינוי:  TheWalkingDeadGirl™

בת: 24





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    דצמבר 2018    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

12/2018

עדיף להיות לבד


 

התקופה האחרונה לא הייתה כל כך נחמדה אליי אז החלטתי לכתוב פוסט...

אני לא יודעת כבר מה להרגיש, איך להרגיש, למי להרגיש..

אני בתסבוכים עם עצמי ועם הרגשות שלי.

כל הזמן אני מכריחה את עצמי לחשוב שטוב לי לבד למרות שבאמת טוב לי לבד ואני סתם מכניסה לעצמי שטויות לראש שאני צריכה מישהו כדי שימלא את החסר שהוא השאיר. 

זה הבילבול הזה בין הגעגוע לאותו הבנאדם שהוא היה לבין החוסר הזה של המגע והחיבוק החם... זה לא אותו דבר. 

עברו כבר 4 חודשים מאז הפרידה ואני לא יודעת מה אני עושה בכלל... 

אני מרגישה כאילו אני סתם מנסה לעבור הלאה עם קטעים סתמיים עם בנים שמפחדים להתחייב למשהו רציני... עדיף להיות לבד. זה המוטו שלי מהיום. 

נכתב על ידי TheWalkingDeadGirl™ , 3/12/2018 01:51  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





6,660
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , מגיל 14 עד 18 , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לTheWalkingDeadGirl™ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על TheWalkingDeadGirl™ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)