לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

כאבי מחזור


תאהבו אותי כבר.


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2013    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30      




הוסף מסר

6/2013

בחורות יפות ומירמור אינרטי


כך בפינת הרחוב אנוכי,
לכלוכית בזווית ודמעה בלבבי,
כי זוכר עוד ימים עליזים קצת יותר;
כן, זה אני, שנסונייר.
 
עברי הפרוש לעיני השבים הוא
מדרס לרגלי צעירים אוהבים,
בוחרים הם על דעת עצמי לוותר;
מי אני, סך הכל שנסונייר.
 
"נגן, שנסונייר!" הם היו מריעים לי,
"עצב נשמותינו בצליל!
"להטט חרוזים ואפשר מבעים,
"שנסונייר; אתה אלוהים."
 
כן, היו כאן תקופות ובנות חן חסודות
עוד היו מטות אוזן לכמה שורות.
גם מילים אז יכלו רגשות לעורר,
כשיצאו מפי השנסונייר.
 
ובדידות הייתה רק מין בדיון ספרותי,
כי חשב שאי פעם אפגוש בה אני.
ובוקר אחד ללא איש אתעורר;
ללא איש, רק אני, שנסונייר.
 
"נגן, שנסונייר!" הם היו מריעים לי,
"עצב נשמותינו בצליל!
"להטט חרוזים ואפשר מבעים,
"שנסונייר; אתה אלוהים."
 
גשם יורד על פינת הרחוב,
מרמז בקרירות כי עלי לעזוב,
להשאיר מאחור את דברי המשורר;
להשאיר מאחור שנסונייר.
 
-
 
השיר הזה הוא די הפסקול של הראש שלי ביומיים האחרונים. אני אפילו לא בטוחה למה. אני חושבת שזה בעיקר עניין של הרגל.
 
אתמול בבוקר התעוררתי עם כאב גרון ואוזניים שגרם לי לשקול ולהתחנן לחזרה של כמה מההאנגאוברים היותר נוראים שהיו לי אי פעם. נכנסתי להתקלח ולא עשיתי שום דבר במשך כל היום. כמעט וצרחתי על שניים מהשותפים שלי כשהלכנו לאכול ביחד צהריים, אבל החלטתי שלא בא לי. באותו הבוקר (ואפילו קצת עד עכשיו) הייתי מלאה בתחושה שהדרך היחידה לנסח אותה היא "פאק, אני מוקפת באידיוטים."
 
בראשון בערב הצעתי למישהי, נקרא לה עמליה, ללכת לסרט. היא אמרה שהיא תשמח, ואז שאלתי אותה אם בא לה ללכת לראות סרט בקטע של דייט. היא אמרה שלא, ולא ספציפית בגללי, אלא סתם כי היא לא רוצה עכשיו. אני והיא היינו מדברות בוואטסאפ המון לפני יום ראשון, וגם ביומיים האחרונים שום דבר לא השתנה. במפתיע, מישהי אמרה לי "לא" והעולם לא חרב. כנראה שאני מדמיינת שהיא קורצת לי בארוחות צהריים, ואני מנסה להתקרב אליה קצת יותר מקודם, אבל חוץ מזה, הכל כרגיל.
 
אני חושבת יותר ויותר על לכתוב לאחרונה, ולא מסוגלת כי אני מפחדת פחד מוות היתקע, אבל לכתוב את הפוסט הזה גרם לי להרגיש שאני מסוגלת. קול קטן וטועה בראש שלי אמר לי שאולי אני אפילו אצליח, יום אחד, לחזור לעצמי, אבל כבר מזמן למדתי שאסור לי להקשיב לקול הזה. הוא מסוגל להיות צודק רק כשהוא דועך לכדי מוות.
 
שלכם, במירמור אינרטי,
אלה.
 
צריכה להיות כאן אנחה, אבל אין לי איך.
נכתב על ידי , 11/6/2013 18:03   בקטגוריות מחשבות  
12 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




Avatarכינוי: 

בת: 31




4,531
הבלוג משוייך לקטגוריות: סטודנטים , יצירתיות , נשיות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לGinger Ella אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Ginger Ella ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)