לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

כאבי מחזור


תאהבו אותי כבר.


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2013    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   




הוסף מסר

7/2013

בחורות יפות והחלטות


עשיתי בימים האחרונים המון החלטות שבמפתיע אני די גאה בעצמי עליהן. לא משהו שבא לי להתרברב בו, כי אין בזה הרבה טעם, אבל ביני לבין עצמי, אני יודעת שעשיתי את הדבר הנכון. חוץ מזה, הספקתי גם לריב עם אימא שלי. בכיתי מולה כמו ילדה קטנה. התיישבנו לדבר על משהו די גדול, שלא קשור לטרנסיות ממש, והשיחה גלשה. היא דיברה איתי על דברים שאפילו עם אחותי היא בקושי מדברת עליהם, ואחרי שרבנו, כי היא גרמה לי להרגיש נורא (טריגרים, טריגרים בכל מקום) עם עצמי, היא אמרה לי שככה זה. ככה היא רבה עם אחותי, ופעם היא הייתה רבה ככה גם עם סבתא שלי. היא אמרה לי גם שהיא הייתה מעדיפה אם הייתי "מתחרטת" וחוזרת בי מההצהרה על הטרנסיות, אבל היא אמרה שזה לא משנה את זה שאם אני לא, היא תהייה שם בשבילי לאורך כל הדרך.
  
חוץ מזה, קצת נחמד לי לחזור לרשימות ההשמעה הישנות שלי.
 
מנסה לכתוב קצת יותר,
אלה.
נכתב על ידי , 4/7/2013 04:17   בקטגוריות טרנס, מחשבות, מטומטמת אחת  
7 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




Avatarכינוי: 

בת: 31




4,531
הבלוג משוייך לקטגוריות: סטודנטים , יצירתיות , נשיות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לGinger Ella אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Ginger Ella ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)