לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

כאבי מחזור


תאהבו אותי כבר.


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מרץ 2014    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     




הוסף מסר

3/2014

טוב, זה נדרש.


טוב, אני לא ממש יודעת מה, אבל רציתי לכתוב כאן משהו. אני מתפוררת לעצמי בין האצבעות, אבל זה לא רע כל כך. זה מרגיש קצת כאילו אני עטופה במין מעטפת סוכרים כזו, שנשטפת בגשם, והיא מכבידה עלי, אפילו שהיא אמורה לשמור, ובכל פעם שהוא יורד, קצת קל לי יותר. בלילה של רביעי-חמישי התאפרתי והלכתי למסיבת פורים. מסתבר שאודם ואייליינר יושבים עלי ממש, ממש טוב. בא לי תמיד מעכשיו, אבל אולי בהזדמנות אחרת, כשיהיה לי קצת יותר כוח לענות לאנשים ששואלים מה הקטע. בחמישי הסתובבתי בקמפוס מחוקה לגמרי מעייפות אחרי לילה שלישי בלי שינה רצינית, עם אייליינר מרוח ואודם שהולך ודוהה. כל כך, כל כך נהניתי.

 

עמליה עדיין עושה לי צרות, אבל אני מתמודדת, אני חושבת. אני גם צמחונית עכשיו. אמרתי משהו על זה? חשבתי שאולי כדאי לשתף. בא לי לומר שזהו, בערך, אבל יש לי עוד המון לומר על הכל, ועל עמליה, ועל הכל, ולא בא לי כל כך לנסות להוציא את המילים.

 

חושבת עליכם, לפעמים,

אלה.

נכתב על ידי , 15/3/2014 00:46   בקטגוריות הגוף שלי מתפורר, טרנס, כתיבה אינטואיטיבית, להתראות, מחשבות, מטומטמת אחת, נשיקות  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




Avatarכינוי: 

בת: 31




4,531
הבלוג משוייך לקטגוריות: סטודנטים , יצירתיות , נשיות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לGinger Ella אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Ginger Ella ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)