לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

כאבי מחזור


תאהבו אותי כבר.


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2015    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930    




הוסף מסר

6/2015

בחורות יפות ודף חדש


אתמול בשעה עשרים לאחת עשרה בלילה פרסמתי פוסט יציאה מהארון של בערך אלף מילים בפייסבוק. כבר לפני כמה ימים שיניתי את סעיף המגדר בפרופיל, אבל ביטלתי את האפשרות לראות את זה כדי שזה לא יקפיץ לאף אחד הודעה בפיד או משהו. אתמול בערב, עדיין אקסטטית מהאווירה המדהימה של המצעד, שיניתי את השם בפייסבוק והתיישבתי לכתוב את הפוסט ההוא. לקח לי בערך שעה וחצי לכתוב אותו ולעבור אחת, אבל עשיתי הכל בנשימה אחת חלקה ונינוחה. הכל זרם ממני בטבעיות. הגיע הזמן.

 

אני לא יודעת מה זה אומר על הבלוג הזה כאן. לפי מה שהבנתי אולי שוב סוגרים את ישראבלוג, אז אולי זה בכלל לא רלוונטי, אבל היחסים שלי עם המקום הזה מאוד מוזרים גם בלי קשר לפוטנציאל ההיעלמות התמידי שלו. עדיין יש לי דברים לומר ולחשוב על עצמי שאני לא רואה אותם מופיעים בפייסבוק, איפה שכל העולם יכול לראות ולזהות איתי של היומיום (כל הפוסטים שלי פתוחים לכל העולם. אם תחפשו מספיק טוב בטח תוכלו למצוא את הפרופיל שלי בפייסבוק גם בלי שיש לכם שום מידע עלי חוץ מזה שבבלוג, אבל עדיין). אני לא בטוחה שהדברים האלה ינותבו לכאן, עכשין כשפתאום הזהות המינית שלי הפכה מסוג של סוגיה שאני מנסה להתעמק בה לחלק מאוד ברור של הזהות שלי.

 

תודה על הכל. אני עוד לא נפרדת, אפילו שכבר נפרדתי מהמקום הזה בעבר, וכולנו יודעות כמה זה שווה. אני כן לוקחת כמה צעדים אחורה בינתיים. אני רוצה לחשוב על מה שעובר עלי, מה שעומד לעבור עלי, ומה אני עומדת לעשות עם עצמי עכשיו. אני עומדת לקחת את החיים שלי למקום הרבה יותר פעיל, הרבה יותר משתף והרבה יותר פתוח.

 

אז אני הייתי אלה, ואתם הייתם קהל נפלא.

נכתב על ידי , 13/6/2015 10:03   בקטגוריות טרנס, כתיבה אינטואיטיבית, להתראות, מחשבות  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




Avatarכינוי: 

בת: 31




4,531
הבלוג משוייך לקטגוריות: סטודנטים , יצירתיות , נשיות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לGinger Ella אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Ginger Ella ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)