לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

כאבי מחזור


תאהבו אותי כבר.


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2015    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728




הוסף מסר

2/2015

בחורות יפות ולהתמסד


והדבר

שהכי בא לי כרגע

זה לקום בוקר אחד, ולשלוח לה הודעה, ולשבת לדבר

ושנתנשק, ונתחבק, ונבכה, ונצטער

ונגיד שהכל היה רע ממש בחצי שנה האחרונה

ונתחיל לספור שוב מאפס, והפעם נעשה שכל יום יהיה שווה את הספירה שלו

בא לי להחזיק לה את היד כשהיא יושבת לידי במטוס רחוק מכאן

ולעשות לה שתי בנות

לאחת יקראו קלי, ולשנייה מרה

בא לי לעבוד קשה ולקנות לנו דירה גדולה במרכז העיר,

ולגדל בה את שתי הבנות שלנו, וחתולה ג'ינג'ית, ורצון לחיות

 

וכוס אמק, בסדר? אני שונאת את איך שאני כותבת ושונאת את זה שאני לא מצליחה לחשוב על שום דבר משמעותי בלי לקרוס או להיסגר עוד יותר.

אלה.
נכתב על ידי , 19/2/2015 00:53   בקטגוריות הגוף שלי מתפורר, טרנס, כתיבה אינטואיטיבית, מטומטמת אחת, נשיקות, אופטימי  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



בחורות יפות ולהתקיים אחרת


ריבאונד. הצחקתי את עצמי.

 

כבר כמה ימים שאני די סגורה על זה שאני מעדיפה את עמליה מחוץ לחיים שלי. זה נשמע כמו החלטה מאוד גדולה וחשובה, אבל אני לא יודעת כמה אפשר לומר את זה בהתחשב בעובדה ששום דבר לא עומד להשתנות כתוצאה מההחלטה הזו. שום דבר חוץ מזה שאולי-אולי אני אוכל את עצמי קצת פחות. ממש, ממש קצת פחות. אני לא באמת רוצה את זה. אולי פשוט איבדתי תקווה שזה אי פעם עומד לעבוד, ונמאס לי להוציא על זה כל כך הרבה אנרגיות.

 

מירוץ העכברים שהוא החיים שלי נעשה מתיש ואינטנסיבי בחודש האחרון. אני מתנדנדת בין לנסות ללמוד לבין לנסות להבין איך לאהוב את עצמי בלי קביים ופרוטזות. פעם בחודשיים או שלושה אני מבינה לגמרי מחדש שאני לא מצליחה לפרגן לעצמי פירור עבש של הערכה, let alone אהבה, בלי שמישהו יושיב אותי על הברכיים שלו ויאכיל אותי בו. כל עוד אני חושבת על עצמי, אני מתנדנדת בין הרצון להיות אני הגדולה והאימהית לבין הרצון להיות קטנה עד כדי גיחוך. זה מזכיר לי שלפני כמה שבועות שאלתי חברה מהלימודים, חצי בצחוק, אם היא חושבת שאפשר לקצר אותי בשלושים סנטימטרים. היא צחקה קצת פחות ממני ואמרה לי להוציא את הרעיון הנוראי הזה מהראש שלי.

 

יש לי פגישה עם אנדוקרינולוגית (רופאה של הורמונים, שאמורה לרשום לי אסטרוגן) בפורים. איזה צחוקים עם זה. פאקינג פורים. אני טסה לבד לאמסטרדם בלילה שאחרי יום שלישי הבא, וחשבתי לקנות לכבוד זה שמלה. אני ממש מחכה לזה, ומשום מה המחשבה על הטיסה עושה לי טוב. זה מאוד לא אופייני לי, שמחשבות על משהו שעוד לא קרה עושות לי טוב, אבל זה שינוי מרענן. בימים האחרונים שמתי לב שאני משתעשעת ברעיון של לא לאכול באמסטרדם, אבל לא נראה לי שזה יחזיק עד הטיסה. זה תמיד מחזיק רק עד מסה קריטית של קריאות התנגדות מהבטן שלי. אני גם כמעט לא חושבת יותר על להקיא.

 

עייפה כל כך,

אלה.

נכתב על ידי , 14/2/2015 14:32   בקטגוריות הגוף שלי מתפורר, טרנס, כתיבה אינטואיטיבית, מחשבות, נשיקות  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





Avatarכינוי: 

בת: 31




4,531
הבלוג משוייך לקטגוריות: סטודנטים , יצירתיות , נשיות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לGinger Ella אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Ginger Ella ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)