לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

We accept the love we think we deserve




מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

11/2017


Everything about me is shallow

The way I move in the universe is shallow

The way I walk

And the way I eat and talk. 

My reasons are shallow

My friendships are and my love is shallow

The way I think about the future is shallow

And the reason to write it down. In here. 

Its shallow

 

 

נכתב על ידי TheOnlyCreep , 18/11/2017 01:28  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



18 נובמבר


למה התאריך הזה תמיד מפיל אותי לרצפה ומרסק לי את הנפש?
נכתב על ידי TheOnlyCreep , 18/11/2017 01:00  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



Bd


דברים שאני רוצה ליומולדת ולא אקבל:

כתר פרחים יפה לראש

שמלה צמודה וקצרה

נשיקה

וחיבוק 

וארוחה

ומזל טוב

 

ומזל

וקצת טוב

וקסיסות

נכתב על ידי TheOnlyCreep , 13/11/2017 22:17  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

Avatarכינוי:  TheOnlyCreep

בת: 26

תמונה




קוראים אותי

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לTheOnlyCreep אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על TheOnlyCreep ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)