לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

משפט וחצי



Avatarכינוי:  mystory6

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

6/2013

9#- אליפות, הדרכה ומה שביניהם


WE ARE THE CHAMPIONS, my friend!
לקחנו אליפות!!!!!!!!!!!!
מכבי חיפה, הקבוצה שאני וכול המשפחה אוהדת, לקחה סוף סוף אליפות. אחרי עונה שנלחמנו, שהשתפרנו, שהוכחנו את עצמנו, לקחנו אליפות. איזו הרגשה עילאית!! ואם הייתי בהיכל רוממה בכלל, אבל לא נורא... בשנה הבאה קריצה
מקווה שיום אחד נראה את מכבי חיפה ביורוליג, זה חלום .
סיפור האהבה שלי עם הכדורסל התחיל השנה, וזה באמת סיפור אהבה... וגם זמן איכות משפחתי. וגם במחצית יש מלא חתיכים. וגם גל מקל חתיך חחחח סתם נו, זה שולי. אני באמת באמת נהנית מהכדורסל. משחק כל כך מעניין, האדרנלין מהמגרש זורם ליציעים, והאדרנלין מהאוהדים השרופים ממלא אותך בכול הגוף. כיף לא נורמאלי, ממליצה לכול הבנות הפרינססות ששומעות כדורסל ואומרות פחחח, כי פעם גם אני הייתי כזאת!

מעבר דרסטי-
פעולת הדרכה ראשונה !!!!! כן כן!!! אני מדריכה מן המניין :)
 בישיבות צוות האחרונות התחברתי מאוד עם המדריכה השנייה, אבל עדיין היא לא הcup of tea שלי...
בכול מקרה, באנו מרוגשים כול הצוות אל בית הספר היסודי של הגימלים (בשנה ראשונה נהוג קודם להכיר לתלמידים את הצופים ואז להביא אותם לשבט).
הפעולה הייתה פעולת משימות שהם צריכים לעבור על מנת לגלות מי הם המדריכים האמיתיים שלהם (הדרכתי שעה קבוצה לא שלי), ואז בחצי שעה האחרונה התחלפנו וכול קבוצה שיחקה משחקי היכרות עם המדריכים האמיתיים. התחלנו מקבוצת בנים (לא שלי) שחלקם היו מתוקים להפליא, חלקם היו מופנמים ומקסימים, ואיך לא- חלקם מופרעים בצורה לא נורמאלית והיפרים. היה שם ילד שפשוט כול השעה התעסק בלרדת עליי חחחחח.. טוב נו, אחרי זה הוא ביקש סליחה ואמר שאני המדריכה הכי יפה, למרות שאחת מהרשג"דיות שלי מהממת בצורה לא רגילה .
המדריכים של הבנים היו בשוק ובבאסה, אבל אני מאוד נהניתי וזה הוסיף לי אתגר ואקשן להדרכה... לא נרדמים בהדרכה הזו לרגע.
בחצי שעה האחרונה עברתי לקבוצת הבנות... מופנמות או היפריות, עדיין כולן הקשיבו וצחקו והשתתפו וזרמו. כיף כיף כיףףף אבל חיים קלים מידי... אני אוהבת אקשןן!! בשנה הבאה אני אבקש להדריך נוער בסיכון כנראה... כול כך מעניין אותי!
יצאתי שפוכה מעייפות, גם כי נשארתי לצפות אתמול בגמר וגם כי הבנים עייפו אותי ..
ונראה לי שאיזה ילד אחד שם נדלק עליי חחחחח הוא לא הרפה ממני וכול הזמן דיבר על החבר שלי (המצאתי בשבילו אחד כזה, כדי שירפה..), איזה חמוד!!!
בא לי שוב כבר!!! עוד שבועיים, אני סופרת את הימים... 
איך לעזאזל אני אמורה לצאת היום? אני חושבת שאת הערב שלי אני אעביר בצפייה בסדרות דרמה מבית CW במחשב.. 
לילה טוב ♥
נכתב על ידי mystory6 , 14/6/2013 20:57   בקטגוריות אופטימי, בית ספר, שחרור קיטור  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: חטיבה ותיכון , מגיל 14 עד 18 , סיפורים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לmystory6 אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על mystory6 ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)