לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

משפט וחצי



Avatarכינוי:  mystory6

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

6/2013

11# - עוד קיץ אחד



"את החופש הזה לא יקחו מאיתנו 
מה שלא יקרה, זה הזמן שלנו 
לא חשובה השעה, לא משנה המקום 
יש רק עוד קיץ אחד 
והוא מתחיל היום."

אז איך אני מתחילה את החופש? מרותקת למיטה, במצב על הפנים. שבועיים תיכננתי תוכניות לאתמול - ים עם חברות, הופעה, ואז שני מועדונים. היה אמור להיות מדהים, רציתי נקודת פתיחה לחופש שאני לא אשכח... אבל אני עם המזל שלי כמובן, חולה מתה ולא מסוגלת לצאת מהמיטה. ביאסתי את כול החברות שלי ובעיקר את עצמי.....
הדבר החיובי שהיה לי אתמול הוא שקיבלתי תעודת הצטיינות, מעין תעודת מבטח להתחלה טובה בתיכון. אני מתחילה ממקום חיובי, ואני שמחה מאוד כי עבדתי קשה בשביל התעודה הזו. נפרדתי מחטיבת הביניים, חיבקתי את המורים המדהימים שבאמת באמת השפיעו עליי ועזרו לי לשאוף למקומות גבוהים. נפרדתי מהכיתות ומסביבות הלמידה. נפרדתי מההרגשה של החום שקיבלתי בחטיבת הביניים. אני מוכנה לתיכון, יודעת שכול האנרגיה שלי ושל המורים ושל כול הצוות החינוכי מרוכזת בהצלחה שלי בבגרות. אני יודעת שבתיכון שלי שואפים למצוינות ושאני ממש הולכת "לרוץ" במעין "מרוץ להצטיינות". אני הולכת בחופש הזה לאסוף את כול הכוחות שלי, לאסוף את כול האנרגיות, לנוח וליהנות, כדי שבשנה הבאה אני אוציא מעצמי כמה שאפשר. 

TO DO list in the summer:

1) לנסוע לחו"ל (הזמנו כרטיסים )
2) לנסוע לאילת (זה בתהליכים)
3) לנסוע לקאמפינג עם חברות בים
4) למצוא עבודה (מקווה לא להתייאש כי אני לא מוצאת כלום!)
5) לצאת מלא
6) לנסוע לשופינג בתל אביב לקראת שנה הבאה
7) לעשות שורשים של ההחלקה
8) לחרוש (!!!) על המתמטיקה
9) לצבור כוחות, ניסיון וידע לקראת ההדרכה בשנה הבאה!
10) לשמור על קשר עם חברים שעוזבים...
11) לשמוח וליהנות

הרשימה הזאת תהיה לי מול העיניים בחופשה, בסוף החופש אני אסמן וי
מקווה שעד הפוסט הבא אני אהיה בריאה עם אנרגיות מחודשות...
חופש נעים לכולם!!
שיר

נכתב על ידי mystory6 , 21/6/2013 12:11  
הקטע משוייך לנושא החם: החופש כבר כאן
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: חטיבה ותיכון , מגיל 14 עד 18 , סיפורים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לmystory6 אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על mystory6 ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)