לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

משפט וחצי



Avatarכינוי:  mystory6

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

6/2013

13#- זווית שונה


עולם ללא אינטרנט מה?
כן, יעצבן אותי בהתחלה. אני אתחרפן. האינטרנט לא ישמש כמוצא קל לשיעמום, לא יהיה לי בלוג לפרוק בו כול מה שאני מרגישה, סרטים יחכו לי רק בקולנוע או בטלוויזיה ופחות מידע יהיה נגיש לכולנו.
אבל בעצם, כשחושבים על זה, כל כך הרבה זמן הולך לאינטרנט הזה. אנשים שומעים שירים ביוטיוב במקום ללכת להופעה חיה, קוראים מאמר בויקיפדיה או מט"ח במקום לקרוא אינציקלופדיות, מזמינים בגדים אונליין במקום ללכת לשופינג, רואים סרטים במקום להיות בקולנוע. הכול נגיש ומזורז, אבל איפה הכיף? נכון, זה לא תמיד בא אחד על השני. אבל בעיניי, האינטרנט מונע ממנו הרבה חוויות בלי לשים לב. כול מיני הנאות קטנות כאלו...
כשאני בטיולים, או בחו"ל, אני לא נוגעת באינטרנט כמעט. מנותקת, מנצלת את הרגע. ואת האמת? זה לא נורא בכלל. אני נהנית ולא דואגת ממה שאני מפספסת, אם זה בפייסבוק או בבלוגים שהיו לי או באינסטגרם או במה לא.... ואז באה השאלה- מה יקרה כשישעמם?
נצא החוצה, לא נלך על הפיתרון הקל. לא נתעצל. ומה יקרה כשנרצה לפרוק ולא יהיה לנו את הבלוג כדי לשתף זאת עם אנשים באנונימיות?
קודם כול, יש יומן. אם לא יומן, אז הולכים למישהו אמין ופורקים מולו כול מה שעל ליבנו. האנונימיות נובעת מסוג של פחד בעיניי, או מנוחות מסוימת. אפשר להסתדר בלעדיה ברוב המקרים...
אני באה להציג שאפשר לחיות ללא האינטרנט, אבל ככל שאני ממשיכה עם הכתיבה אני מרגישה כאילו זה אפשרי אבל עדיף איתו. הבלוג כפרט בעיניי זו המצאה גאונית. או יוטיוב. או המידע הנגיש! 
פשוט צריכים לדעת לעשות את האיזון הנכון. מתי להפסיק. מתי לא להתעצל. ולא לוותר על שום חוויות בגלל עצלנות!!! אם תלכו לקולנוע במקום לראות סרט בלפטופ, או אפילו תלכו להופעה חיה (לא חייב הופעה יקרה!) במקום לשמוע באוזניות לבד, תיהנו ותזכרו את זה יותר.
הכול עניין של איזון.......
סוף סוף אני בריאה מספיק כדי לצאת מהבית עם חברות!! לא יכולה לחכות....
אני אשמח אם תגידו לי מה דעתכם על העיצוב ...
שיר ♥
נכתב על ידי mystory6 , 23/6/2013 19:57  
הקטע משוייך לנושא החם: עולם ללא אינטרנט
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: חטיבה ותיכון , מגיל 14 עד 18 , סיפורים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לmystory6 אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על mystory6 ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)