לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

משפט וחצי



Avatarכינוי:  mystory6

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

7/2013

17# - מה לעזאזל?


בדרך הביתה. יום מדהים עבר עליי....

אמא ואני נוסעות במכונית. אני קולטת אותה שולחת מבטים כעוסים למכונית מימיננו, ורואה חבורה של בנים בוהים בי.

אני מגלגלת עיניים וממשיכים לנסוע. בזמן האחרון אמא שלי מנסה לשמור עליי ומשדרת עוינות לכול מי שמתקרב. נו באמת אמא, יש לי שיקול דעת..

מגיעה הביתה. הוא שולח הודעה בסקייפ - "אפשר להתקשר?"

שוב פעם, מגלגלת עיניים. אין לי כוח אליו אוף!! איך מסיימים משהו שעוד לא התחיל? משהו לא מוגדר. אני די בטוחה שהוא רואה אותי כסטוץ שלו. די בטוחה שהוא חושב שאני זונה. לא יודעת למה, אבל זה הכבוד שהוא נותן לי. אני מזלזלת ו"צוחקת" על הקשר, אבל כמו שכתבתי באחד הפוסטים הקודמים, זה לא מצחיק. נמאס לי, לא משעמם לי, והוא לא מעניין אותי.

אני הולכת לסלון, רואים טלוויזיה. 4 הודעות בסנאפ צ'אט- 3 ממנו, 1 מידיד שלי שפעם רצה אותי. האמת, שזה די מוזר. לפעמים הוא מתנהג כאילו הוא שוב רוצה אותי, ולפעמים לא. בכול מקרה, אני ממש לא בעניין..

לא יודעת למה, אבל אני עונה לשניהם. עונה ועונה והשיחה מתפתחת.. לא יודעת מה חשבתי לעצמי, מטומטמת!! מטומטמת מטומטמת מטומטמת.

הוא חושף בפניי את זה שהוא בתול.. איך אני אמורה להגיב לזה? בגיל שלו ובתול, ומעלה מולי הצגה שהוא חרמן ומנוסה והכול.. פתטי.

והידיד? איכשהוא הגיע לזה שהוא הזמין את עצמו אליי. אוף, אני כזאת מטומטמת. באמת שהייתי צריכה לנתק קשר, ועם הידיד לשמור על יחסים די מרוחקים... אני הולכת ללמוד איתו כמות שעות מטורפת בשנה הבאה!!

הבתול המהולל (NOT) מתחיל לדבר איתי מגעיל. חושב שזה לגיטימי, גם כשאני אומרת לא. שולח תמונות, שלא מעניינות ורלוונטיות לילדה בת 15.5 (אלא אם כן את שרמוטה, ואני לא). אני מסננת, והוא שולח הודעות עד שאני עונה. הוא אומר שהוא מצטער.. חבל שלא רשמתי שגם אני.

וכדי להוסיף לעניין, לפני שבוע האקס שלי החליט שבא לו לפלוש לחיי בשנית . איזה תזמון!!

אומר שהוא מתגעגע, מנסה לגרום לי לקנא.. הראיתי לחברה שלי את השיחה ולפי דעתה הוא מנסה להתחיל איתי במשחקי אגו. לא יקרה, לא לא לא.

די נו, למה אני לא יכולה להיות רווקה תמימה? רק עוד קצת..

שיר, שמיואשת מהמצב. ♥

נכתב על ידי mystory6 , 11/7/2013 15:52  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: חטיבה ותיכון , מגיל 14 עד 18 , סיפורים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לmystory6 אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על mystory6 ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)