לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

משפט וחצי



Avatarכינוי:  mystory6

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

5/2014

31#- rock your body


12:20

משתחררת מבית ספר. הבטן מתהפכת.

מגיעה לחברה שלי, הופכות את הארון. בסוף יש מה ללבוש.

עשיתי מהר בייביליס בקצוות...

13:30

רצתי עד לאוטובוס. היה חם. מאוד.

הספקתי לאוטובוס! 

14:30

התייבשתי בתחנת הרכבת. 

בסוף היא הגיעה, אני בדרך. ההתרגשות בשיאה.

15:00

מגיעה לסבא וסבתא. מתארגנת כמו משוגעת.

15:50

עולה על רכבת לת"א, בלי לדעת חברות שלי על אותה רכבת.

אני חוצה את הרכבת פעמיים עד שאני מאתרת אותן, 

ואז הבטן כבר ממש מתהפכת. עוד כמה שעות!!

16:30

חברה שלי מספיקה לאבד לי את הפלאפון בת"א...

והספקנו כבר לאתר אותו. יפה לנו.

אנחנו רצות לאסוף את הכרטיסים.

18:00

הספקנו כבר לרוץ לתחנת דלק לקנות לאכול, 

לפגוש חברות מהבית ספר,

לאסוף את הכרטיסים, ולנוח קצת בפארק.

אנחנו בדרכנו לשער 9, בלחץ לתפוס מקום טוב.

19:00

מופע החימום עולה. כל הקהל שישב עד עכשיו, קם על הרגליים.

מתחילים להרגיש בצפיפות... רק מתחילים. 

20:00

שרדנו שעה עם מופע החימום המעפן ביותר.

לא מבינה למה קשה לדאוג למופע חימום טוב, בעיניי זה יותר מחשוב.

סופרות את הדקות.. בתשע הוא עולה.

21:00

מופע החימום כבר ירד. עכשיו נותרנו בלי כלום. 

פתאום, יש רעש מכיוון הבמה. אחרי ציפייה שנראית כאילו היא אינסופית, הוא עולה.

וכמו נסיך אמיתי, הוא כובש את הבמה ברגע שהוא דורך עליה.

האנרגיות שלו סחפו את כל הקהל כבר מהרגע הראשון,

והייתה אווירה ממגנטת באוויר.

22:00

חברה שלי מציצה בשעון, אנחנו רואות שעברה שעה ומתבאסות.

ג'סטין כבר הספיק לרדת לקהל ולהצטלם, 

ולהגיד גם כמה מילים בעברית.

בכול שיר ושיר אנחנו מתרגשות מחדש, רוקדות ונהנות מכל שנייה,

מזמזמות את המנגינות המוכרות ומדקלמות את המילים.

23:15

אנחנו בהיי. פשוט ככה. ההופעה הייתה פשוט מטורפת. מדהימה!

מאתרות את המקום הראשון לקנות בו מים, ולוגמות מהמים בשקיקה.

הגרון יבש, הצרידות גם היא לא מאחרת לבוא, הראש כואב והרגליים כבדות.

אבל אנחנו לא מרגישות כלום, אנחנו בהיי.

00:15

אחרי המון המתנה ובלאגנים הצלחנו לעלות לרכבת. היום המטורף הזה נגמר, 

ומה לא הייתי עושה בשביל לחזור לאותם רגעים...

נכתב על ידי mystory6 , 29/5/2014 20:51  
הקטע משוייך לנושא החם: JT, PRODIGY קיץ של הופעות
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: חטיבה ותיכון , מגיל 14 עד 18 , סיפורים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לmystory6 אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על mystory6 ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)