לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

אנחנו האויב הגדול של עצמנו


STARING AT THE SILENCE IN THE DARK


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    נובמבר 2013    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
11/2013


וואו איזו תקופה יפה ! 
מאיפה היא צצה פתאום ? 
איזה כיף כיף כיף !!!
הופעה של אסף אבידן, חברים חדשים, אחות גדולה (מעין אחות נפש) שמשתפת אותי באהבה ובחיבור שלה אליי,
ומישהו שאני דלוקה עליו (שלא דלוק בחזרה. כרגע.) נראה לי שהוא בכלל לא בקטע של בנות. כרגע, או בכלל.. אבל אני לא מוותרת. עדיין.
ידיד שלי ואני חזרנו להיות ידידים אחרי המרחק שהיה בינינו בזמן האחרון. 
והיום, הגשם, פשוט עשה אותי מאושרת. רצתי בחוץ עם הידיים פתוחות בלי להוריד את החיוך לרגע קטנטן. 
והאושר פשוט החליט להשאר לו.
קניתי קצת בגדים לחורף בזול שזה בכלל כיף 
וקיבלתי מחמאות על השיר שכתבתי משני אנשים מבוגרים שדעתן חשובה לי.
והכי כיף היה לספר לפסיכולוגית הכל כמו לחברה (מה שלא עשיתי המון זמן) והיו לה גם תשובות הגיוניות וסוף סוף קצת תשובות ממישהו, זה נחמד מאוד מאוד .
בקיצור יום מאושר שכזה, שירבו ימים כאלו. 
צאו אמיגוס ! 
Happiness :)
נכתב על ידי דואה , 18/11/2013 19:57  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




כינוי:  דואה

מין: נקבה

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי
1,607
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , חטיבה ותיכון , פילוסופיית חיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לדואה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על דואה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)