לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

someday it will work


אם יש דבר אחד שלא הולך להיות בבלוג הזה , זה עכבישים.

Avatarכינוי:  ג'ולייה

בת: 28





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


6/2013

oh ya


הייתי רוצה שיהיה מי שיתעניין 

הייתי רוצה שיהיה מי שישמע 

מי שישאל את השאלות הנכונות 

מישהו שיהיה לו אכפת 

שיאהב 

הייתי רוצה משפחה שנמצאת 

ושכשהיא נמצאת אכפת לה 

אין לי טענות לחברות שלי 

הן פשוט יותר חברות בניהן מאשר איתי 

אין לי טענות לחיים שלי 

יש לי טענות לעצמי 

אולי בעצם יש לי טענות לכולם 

אבל אני לא באמת יכולה לצפות מהם 

אם בעצם לי לא אכפת מעצמי 

אם אני לא אוהבת את עצמי 

וזה מעצבן כי בעצם אני לא יודעת איך משנים את זה 

ונמאס לשבת ולהתבאס על החיים שלי 

לשבת ולהתאבל על מה שהיה פעם ועכשיו אין 

לשבת ולרחם על עצמי ואז לצחוק תוך כדי 

בגלל שזה כלכך פתטי לרחם על עצמי ככה 

יש לי כלכך הרבה מה לספר 

כלכך הרבה מה להגיד 

על מה שאני עוברת , ומה שאני עושה 

על הפרויקטים שאני מגישה 

אבל לאף אחד לא אכפת ואף אחד לא שואל 

אז למה שאני אספר ? 

 



סתם משהו נחמד שהכנתי בעזרתם צילומים ופוטושופ כיפי 

כי איך עוד אפשר להעביר את הזמן חוץ מברחמים עצמיים מפגרים אם לא בעזרת המצלמה והפוטושופ ?

נכתב על ידי ג'ולייה , 14/6/2013 16:38  
7 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



187
הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18 , פילוסופיית חיים , שירה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לג'ולייה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ג'ולייה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)