לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

someday it will work


אם יש דבר אחד שלא הולך להיות בבלוג הזה , זה עכבישים.

Avatarכינוי:  ג'ולייה

בת: 28





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


6/2013

מטרות לחופש ? יכול להיות ?


עוד יומיים מתחילים את החופש 

לא בדיוק חופש בשביל מישהי כמוני שצריכה לעשות מחצית שלישית במתמטיקה 

אני מרגישה שיש שיפור בהרגשה שלי כלפי עצמי 

יש שיפור כלשהו ביחס שלי אלי ואל אחרים 

הוא קטן , אבל הוא שם 

יש לי מזל שיש בי את הצד הזה שיודע איפה הבעיה ואיך לפתור אותה 

ומה יעזור או ישפר 

זה מחפה על כל הבעיות שיש 

אני מקווה שעד תחילת השנה הבאה אני אוהב את עצמי 

אני באמת אוהב את עצמי 

אהיה שלמה עם עצמי 

ואוכל לחייך בלי להרגיש מזויפת 

בלי להרגיש צבועה 

אני אפילו פותחת את הראש לדברים חדשים 

כמו דייט מחר ב-4 , זה כבר משהו 

לא יודעת איך לראות את זה 

ולא יודעת איך לקבל את זה , או להגיב לזה 

דייט ? אני ? 

בחיים לא , כלכך לא מתאים לי 

אבל אולי כן יצליח לצאת מזה משהו , למה לשלול 

אבל בוא לא נחשוב על זה 

נחשוב על דברים יותר טובים 

שלא קשורים בגברים אם אפשר לקרוא להם ככה בכלל 

אין לי ניסיון טוב איתם 

אפשר להתחיל בלסיים את כל העבודות שיש לי להגיש עד לתעודות .. 

לפחות נסיים את השנה הזאת אם התקדמות לעבר תעודת בגרות שלמה 

גם סוג של התחלה 

אז המטרה הכי גדולה שלי לחופש ?

למלא כל יום בעבודה וכושר 

ככה שלא יהיה לי זמן לחשוב על עצמי , על החיים ועל הבעיות שלי 

אולי ככה אני אצליח לנקות את הראש 

לחיות נורמאלי 

נכתב על ידי ג'ולייה , 18/6/2013 20:07  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



187
הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18 , פילוסופיית חיים , שירה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לג'ולייה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ג'ולייה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)