לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

someday it will work


אם יש דבר אחד שלא הולך להיות בבלוג הזה , זה עכבישים.

Avatarכינוי:  ג'ולייה

בת: 28





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


6/2013

בעעע


בא לי להשתכר 

להשתכר מלא וללכת למקום מלא באנשים 

בא לי לעשן 

לעשן משהו טוב 

אני גם רוצה ללמוד , אני רוצה חיים 

אני רוצה לעבוד ולעשות ספורט 

איכשהו זה לא מנוגד 

אני רוצה למות אבל אני כלכך רוצה לחיות 

לחיות באמת , חיים מלאים 

בא לי באמת להרגיש שמישהו אוהב אותי 

בא לי להשתחרר ולהפתח ולהיות מסוגלת להקשר ולאהוב אנשים 

בא לי כלב בא לי ארנב בא לי תינוק 

בא לי חבר 

בא לי להשתכר 

יצא לי חרוז 

ובדיוק אכלתי ארבוז 

איזה קטע 

יש מישהי שקוראים לה נטע 

היא חברה של יודניק 

לא משהו יוניק 

אני ממש ראפרית 

ביי 



נכתב על ידי ג'ולייה , 30/6/2013 20:23  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




יום שמחה ומאושרת ויום בוכה מכל דבר 

אני לא יודעת למה זה ככה 

אבל היום זה יום טוב 

ואתמול היה נוראי 

בכל מקרה , טוב לי עכשיו עד כמה שאפשר 

יש דברים שמפריעים לי ויש דברים שמעצבנים אותי 

אבל אני מרגישה נורמלית היום 

כאילו יש לי בעיות של אנשים רגילים 

זה כיף להרגיש ככה 

מה שנשאר לי עכשיו זה באמת ללמוד נהיגה 

לסיים את מחצית ג' כמו שצריך 

לעבוד 

וללכת לחדר כושר כבר 

דיי לדחות דברים , דיי ! 

אני חייבת להתחיל לבצע ולא רק לעשות 

 

בטח אם הייתי ביום הרע , נגיד אם הייתי כותבת את הפוסט הזה מחר 

הייתי יושבת וכותבת עליו , על זה שהיא אמרה לי שהייתי חשובה לו 

למרות שלא הרגשתי ככה 

הייתי כותבת על זה .. 

אבל לא בא לי , לא בא לי להכנס למקום הזה 

נשאיר את זה למחר , ליום העצוב 

 

"כשזה לא זה , שום דבר לא עוזר 

  כשזה לא זה , תמיד כשמשהו חסר 

 כשזה לא זה , תמיד כשאני אותך רוצה לאהוב ומנסה 

  כשזה לא זה "

 

יהיה טוב , הכל משתפר , אחרי שנתיים של דכאון  , הכל מתחיל להשתפר , או שזה רק היום ? 

דיי עם המאניה-דיפרסיה המוזרה הזאת ! 

מאיפה היא באה לי בכלל , אני לא רוצה את השינויים המוזרים האלה מיום ליום 

אוף , יהיה בסדר נכון ? 

נכתב על ידי ג'ולייה , 27/6/2013 00:19  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

187
הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18 , פילוסופיית חיים , שירה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לג'ולייה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ג'ולייה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)