לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


Welcome to my house;come freely, go safely, and leave something of the happiness you bring.

Avatarכינוי: 

בת: 32




קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2015    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
7/2015

חמישה אנשים


לא מזמן נתקלתי ברשת בשאלה עם איזה חמישה אנשים, אמתיים או בדיוניים מכל הזמנים הייתי יושבת לשיחה. 

מיותר לציין שמדובר ברשימה אין סופית אבל אם לצמצם אני חושבת שהחמשייה הפותחת הם בהחלט סלבדור דאלי, רובין וויליאמס, פרופסור צ׳ארלס אקסוויר, אלבוס דמבלדור והכובען המטורף. 

 

מוזמנים לשתף את החמישייה שלכם. 

נכתב על ידי , 25/7/2015 15:19  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



אוהבת


היה סקס מדהים אתמול.

 

אני ממש אוהבת אותו.

אוהבת שהוא אוהב את הגוף שלי

אוהבת שהוא אוהב שהעור שלי מבריק ולח כשאנחנו שוכבים

אוהבת שהוא אוהב מה שאני עושה לו

אוהבת שהוא אומר שאני מלכה

אוהבת שהוא לא נרתע צעצועים רוטטים

אוהבת שהוא מרגיע אותי

אוהבת שהוא מאזן אותי

אוהבת את החיוך שלו

אוהבת שהוא אוהב את אותם דברים

אוהבת שהוא אוהב אותי.

 

לא אוהבת שאני מפחדת

שיום אחד זה ייגמר

למרות שהוא אומר שלא.

 

 

נכתב על ידי , 17/7/2015 16:01  
7 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



אלוהים


בסך הכל במי אנחנו תולם תקוות.

למי אנחנו פונים בשעת מצוקה, מי הוא חוף המבטחים?

ישות לא מוגדרת שראתה לנכון להביא לעולם דברים כמו חרא, מוגלה, ריקבון, הפרשות, נגיפים ומחלות, צחנה וסלט ביצים. (אני פשוט ממש שונאת סלט ביצים)

אלוהים?

 

פאק.


 

נכתב על ידי , 16/7/2015 02:46  
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

5,571
הבלוג משוייך לקטגוריות: עבודה , 20 פלוס , החנונים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לכַּסּוּפָה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על כַּסּוּפָה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)