לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

עוד משהו שיצא מהתחת


"If you have the option to use it the better choice"

Avatarכינוי:  משושצונזר

מין: זכר

Google: 

תמונה




קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2013    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

6/2013

ריב ..


טוב אז בטח שמתם לב לכותרת ,הכותרת היא מדובר על משהו שקרה לי אתמול.

טוב אז ככה,אתמול רבתי עם אחותי ,הסיבה היחידה שיצאתי עלייה כי היא חשה עליי ,ובגלל שהיא "חשה" עלי,י אז נמאס לי לספוג את זה,לכן

אני כן קיללתי אותה אני לא אכל לציין אחרת,הכל היה מעצבים לכן אני לא מדבר איתה כבר יומיים .

טוב אז לא נראלי ,שאני ישלים עם ה'חשה' הזאת . אה וכן ,פתחתי VINE זה רשת חברתית כזאת ,שמעלים בה תמונות זזות ,אנימציות למינהן .

אז כן ,אל תכתבו לי תשלים איתה ,תהיה 'בוגר',כי אתם לא יודעים עד איזה רמה היא מעצבנת ! .


תמונה של אנשים ,שמתמקחים אחד עם השני .

 

היה לי יום מצחיק מאוד,היום לא למדנו בכלל ,אתם לא מבינים היה אחד המצחיקים .

היום באתי לבצפר ובוטל לנו מתמטיקה ,וגם לכל ההקבצות האחרות ,אז אני ושתיי ידידות שלי

טילנו ,דיברנו עשינו מצחיק והיה כיף,אחר-כך,הייתה לנו הפסקה פעילה במקום,ספרות .אז הלכנו וטיילנו התחמקנו מהמחנכת שלנו ,כאילו אנחנו מתחמקים מאש. אז כך היה מצחיק לרוץ בבצפר הכה רחב מימדים ,טוב אז שיעור ספורט הברזנו חח ועשינו צוחקים ודיברנו ישבנו לייד המחששה ,אחר-כך ,התחשק לנו ללכת הבייתה ומאחורי המחששה יש פתח גדול שאפשר לברוח מבית הספר ,אבל יש בעיה אחת !,המוטות של השער היו מרוחים בזפת,אז ניסינו לעלות ,כישלון ,ניסינו לעשות סולם גנבים ,מעכו אותי,אז כן לא הצלחנו והיינו כולנו זפת,מכף רגל ועד ראש,וגם היה לנו ביידים ריח מסריח ! .


 

עד כה,משושצונזר .

נכתב על ידי משושצונזר , 17/6/2013 13:36  
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: פילוסופיית חיים , מתוסבכים , המשועממים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למשושצונזר אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על משושצונזר ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)