לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

עוד משהו שיצא מהתחת


"If you have the option to use it the better choice"

Avatarכינוי:  משושצונזר

מין: זכר

Google: 

תמונה




קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2013    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

6/2013

הודעה מהרגע האחרון


בוסף אנחנו לא סוגרים,ווהוו.

וגם הגיעה עיצוב חדש ,וווהו.

ואל תגיבו לפוסט הזה (הוא בכלל לא פוסט),

כי זה סתם משהו באנלי ;)

נכתב על ידי משושצונזר , 14/6/2013 22:05  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



סף סגירה..


טוב,מחוסר התגובות בבלוג (אני עדיין לא מאמין שאני כותב סתם פוסטים ואפחד לא קורא אותם) -,- .

כיוון שאין מלא קוקראים,תגובות,אני מתכוון בקרוב לסגור את הבלוג, נראה לי שהבלוג מיצה את עצמו,

לכן אני מתכוון לסגור אותו כמובן ,שאפחד לא יקרא אתזה ..אז בי

 

 

נכתב על ידי משושצונזר , 14/6/2013 20:48  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לפחות ניסיתי..


טוב ,אני כותב עכשיו פוסט דיי מוזר ,בגלל שאתמול אח שלי ביקש ממני ומאחותי לעזור לו..

בהתחלה התלהבנו,מה האח הגדול שלי פעם ראשונה רוצה שאנחנו נעזור לו,כן פעם ראשונה שהוא ביקש מאיתנו עזרה!

טוב אז כך,אח שלי הגדול עובד בעבודה אחת שקוראים לה "intel" ,זה שבבים וכל השטויות האלה,אז אח שלי עובד שם כבר חודש,

ועדיין לא התחיל את ה"העבודה,בגלל שצריך לעבור מלא מבחנים באנגלית בבית בתוכנה של המבחנים של החברה,זה יותר מבחני זיכרון הייתי אומר.

המחבנים זה ככה כתוב לךכל מיני שטויות על שבבים על הליך העבודה וכו',וזה באנגלית והקליטו בנאדם שקורא את כל השיט הזה,וזה פאקינג 60 דף כל השטות של הקריאה,וצריך לזכור את זה ><,אני ממש הייתי בלחץ כי מה לזכור את זה פאק.

אז בסוף,כמובן לא הצלחתי בזה כי לא זכרתי ניסיתי מליון פעם לא הצלחתי .

טוב ,אח שלי אמר לא נורא תעשו את כל הקטעים בעברית (אני ממש טוב באנגלית אני ואחותי, אבל המילים שם כאלה קשות אכזבתי את עצמי),אז התחלנו לעשות ,ואני יגיד לכם כמה דפים של קריאה היה בזה 210 דף ,פאק השתגעתי ,אז קיצר היו שם 5 שאלות מתוך השאלות הללו הצלחנו רק ב3 ושתיים לא,

כן אלו היו רק שאלות של זיכרון,אז כן אחרי זה הלכתי לחדד את הזיכרון בעזרת גזר כתום מאוד! .




עד כה ,משושצונזר.

 

מי יתן והזיכרון שלכם יהיה מחודד!

נכתב על ידי משושצונזר , 14/6/2013 12:10  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



חשיבה נבונה


אז עלה במוחי הרחב ,המחשבה מה אני אני יעשה בקיץ?. חשבתי,חשבתי,חשבתי ,ואז בום נפל למוחי האיסמון .

אני יודע בדוק מה אני יעשה.אני דווקא כן רוצה לצאת עם חבריי, אבל אני יחשוש שזה שוב יקרה (קטע העישון וזה)..

אבל אני כן יצא ,למה כי אני רוצה,ואני יכול ,אז כן אני יעשה עוד דברים בקיץ ללכת לקניון,הלימודים בקיץ של האדריכלות,

כן יש מה לעשות.אז אני יצא .לסמן ב-V,אני ילך לקניון ,לסמן ב-V.אבל בכל זאת זה עדיין משעמם..חרופ

תנו רעיונות בתגובות .או במייל,[email protected]


אז מה עשיתי היום ??..נבוך

אז ככה,הלכתי לסופר אופנה (באשקלון חברים).

קניתי גי'נס כזה,משהו יפה.

קניתי חולצה ,שמוצייר עלייה גראס ^_^,אהבתי וקניתי.

טוב שאמא לא יודעת מזה :P

אז,קניתי לי VANS ,בצבע שחור ואפור כי אהבתי..

אה כן,חזרתי הביתה.והיה בי פרץ של אומנותיות, צילמתי כמה תמונות אומנותיות.

אחר כך ציירתי ציורי גרפיטי,(ראיתי אותם ביוטיוב ,אז גם רציתי לנסות).

ומה אני עושה כרגע כותב לכם את הפוסט הזה.




 

רות סוף,משושצונזר קריצה

 

 

 

נכתב על ידי משושצונזר , 13/6/2013 14:45  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לילה


קודם כל,לילה טוב לכל הקוראים בבלוג .

אז מה קורה בעצם בלילה ?,אנו חולמים חלומות.

לא בהכרח הם טובים,חלומות הם ,בעצם משקפים את כל מה שהמוח שלנו חושב,

אך בעצם בלילה אנו לא שולטים בחחשיבה שלנו,ולפעמים החשביה שלנו אימתית (מפחידה).

חלומות יכולים להיות אכזרים ,גם החשיבה שלנו אכזרית,כל חלום משקף את מה שאתה בעצם מרגיש.

חלומות יכולים להיות כל-כך,מפחידים,שאנו יכולים לקום מן החלום ולדפוק האנחה ,שזה חלום ולא מציואות אכזרית.

יש בעיה אחת באדם שהוא לא יכול למתן חלומות כאלה ,חבל שגם החלומות לא מביאות אותנו לעולם טוב יותר...

 

 


אני מקווה שהחלומות שלכם יביאו אתכם לעולם טוב יותר ...

נכתב על ידי משושצונזר , 12/6/2013 20:37  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הקודם    לדף הבא
דפים:  

הבלוג משוייך לקטגוריות: פילוסופיית חיים , מתוסבכים , המשועממים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למשושצונזר אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על משושצונזר ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)