לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

עוד משהו שיצא מהתחת


"If you have the option to use it the better choice"

Avatarכינוי:  משושצונזר

מין: זכר

Google: 

תמונה




קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2013    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

6/2013

עדכון חופש ..!


טוב,אז הרבה זמן לא כתבתי כאן (יומיים),אז נתחיל ,קודם כל סיום הלימודים היה ממש כיף,אפילו הייתי בטקס מצטיינים של ידידה שלי,ושל אחותי .

טוב עם ממוצע 82 אי אפשר ללכתרחוק,אני בתקווה ששנה הבאה אני יהיה מצטיין,טוב אני מכין את עצמי למבחן מעבר במתמטיקה ,זה החודש האחרון המבחן ,אני מקווה שכיתה ט' "תבוא לי בטוב" ,וכן אני מקווה להרבה מאוד,ואני "ממש מחזיק את עצמי ביידים",וכן אני מקווה שנה הבאה לתעודה טובה יותר,ולגרום לאמא שלי להיות גאה בבן שלה,שזה אני :) ,טוב השנה היו לי צפיות למצטיין ,ולכיתת  אדריכלות ,אך איזה באסה בסוף כל הציפיות,התנפצו לנגד עניי ,טוב אני חורש את כל הקיץ הזה ללימודים בכדי ללמוד,יש ליידי 21 אינציקלופדיות,ליידי עוד מידע שהוא ויקיפדיה,עוד מידע מחברות של כיתה ח' וז' ביחד,ו2 חוברות אלגברה ללמידה  שתספיק לי לכל החופש,כן אני מקווה שזה יכנס למוח "המופנם" שלי .טוב אני מקווה שהתעודה שלכם טובה,ושהציפיות שלכם התממשו .


מי ייתן והתעודה שלכם תהיה טובה !.

 

עד כה,משושצונזר ! .חיובי

נכתב על ידי משושצונזר , 21/6/2013 12:52  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



היום


היום היה יום מאוד מוזר הייתי אומר,וגם כיפי כזה,כאילו למה שאני ירצה לאכול פיצה,אוי סורי יצאתי מוזר,קודם כל ידיעה מרעישה מקרב בייתי השלמתי עם אחותי ,וגם גיליתי ידידה מסריחה שלי ,ידידה היא אפילו לא ידידה.טוב אני יספר לכם,אז קודם כל הגעתי לבית הספר,ואז נפלתי במדרגות חחח אווץ',אחר כך הגעתי לכיתה שלי,נפלתי,בהפסקה נפלתי,קיצר כל היום היה יום נפילות,אין לי ממש מה לספר לכם,טוב אני הולך להתקלח אז להתראות !,ווהו מחר אני מופיע בטקס ווהו ,טוב תספרו לי כל מיני דברים שאתם עושים מחר,כי מחר אני יהיה כוסון,ואני יצלם מלא תמונות שלי ויעלה לבלוג אז תהנו.

זהו אני יותר לא מחליף עיצוב,זה העיצוב האחרון לקיץ ובחורף,אנחנו נראה בחזרה ללימודים יהיה עיצוב אנימה חמודי כזה .




נכתב על ידי משושצונזר , 19/6/2013 14:16  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



סורי חח ...


סורי,עשיתי בטעות שהבלוג יהיה פרטי ,אוקיי מה קרה לא יודע ,נראלי שנלחץ לי על בלוג פרטי .

אתם מוזמנים להגיב אל הרשומות שלמטה .


נכתב על ידי משושצונזר , 18/6/2013 19:58  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



אכזבה ..


אני פשוט,התאכזבתי ,מאוד.

אני לא יודע כבר מה לרשום ,איבדתי חשק,להכל .


נכתב על ידי משושצונזר , 18/6/2013 14:29  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



מחזירים ספרים ..


אז כן,מחר אני מחזיר ספרים .סוף כלסוף זה נגמר,אני מחר משחרר מכל הלחץ שלי מהלימודים,כמובן שמחר התיק שלי יהיה כבד מהרגיל פי X2,

לכן יהיו לי עוזרים שיעזרו לי לסחוב את ספרי הלימוד (סתם הייתי ציני עכשיו) קריצה , אז כן יהיה לי כיף לסחוב טונות של סיפרי לימוד (ציניות),

טוב אז כן ,עוד יומיים כל מוסדות החינוך נסגרות לשלושה חודשים .מחר אני גם ידבר עם המחנכת לגבי כיתת אדריכלות,אני יבוא מחר לבצפר וגם ביום חמישי,ביום חמישי נקבל תעודות יש! ,אז יהיה לי כיפצו'ק חח סתם .טוב עד כה ,הפוסט הקצר ביותר שלנו .

מוזמנים לספר איך אתם מחר מבלים את היום כמעט האחרון לפני סיום הלימודים .

http://www.tel-aviv.gov.il/ToEnjoy/PublishingImages/264X223/%D7%A9%D7%91%D7%95%D7%A2%20%D7%94%D7%A1%D7%A4%D7%A8.jpg

 

עד כה, משושצונזר.

נכתב על ידי משושצונזר , 18/6/2013 12:52  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

הבלוג משוייך לקטגוריות: פילוסופיית חיים , מתוסבכים , המשועממים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למשושצונזר אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על משושצונזר ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)