לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


פה? יש סיפורים מפחידים, מרגשים, מצחיקים, מעניינים, מותחים, מוזרים ופנטזיים (:

Avatarכינוי: 

בת: 23




קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2013    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

7/2013

'השריקה' - פרק 2


היי :)
מצטערת שלקח לי המון זמן להמשיך,
ואגב כתבתי סיפור ממש יפה,
אז כדאי לי לסיים את 'השריקה' ואז להתחיל אותו?
אני כבר יחליט :)

'שריקה' - פרק 2
לא יודעת כמה זמן עבר, שניות, שעות , ימים.
אך ידעתי שאני פה הרבה זמן, ושטריס חושבת שיצאתי לצוד,
ידעתי גם שאני לא יכולה להזיז את הגוף - הוא כבד כמו קודם.
"האם אמות כאן?" חשבתי לעצמי, "במקום לא ידוע?" אחרי זמן קצר,
שמעתי רעש מעומעם, ואחריו קול שריקה.
השריקה הייתה חלשה ורגועה - "אולי הם ככה מסמנים מצבים." שיערתי לעצמי.
פתאום השריקה נפסקה, ואחריה הגיעה צעקה חזקה ומחרישת אוזניים,
שמעתי המון רגליים רצות בשקט ואחריה שמעתי קול הצלפת שוט.
נבהלתי וניסיתי לזוז אך לשווא,
ניסיתי לשמוע משהו ולא שמעתי דבר.
אחרי דקה או שתיים שמעתי קול רגוע שאמר בשקט ליד אוזני שכמעט קפצתי מרוב בהלה:"את ערה." 
"כן, ברור שאני ערה." חשבתי לעצמי בעוקצנות.
שמעתי גיחוך ואחריו קול קצת יותר רם:"אני יודע, בגלל זה אמרתי שאת ערה."
אמר כאילו קרא את מחשבותיי. 
או שהוא באמת קרא? ומיד פסלתי את המחשבה.
"לא, לא. את חושבת נכון." הוא אמר בקול משועשע.
ניסיתי ביאוש לפקוח את עיניי אך לא הצלחתי, 
אז ניסיתי לתקשר איתו - "איך אתה קורא מחשבות?" שידרתי.
שמעתי צחקוק ושוב את קולו השקט:"זה סיפור ארוך."
צחקקתי בליבי ואמרתי בליבי בקול משועשע:"יש לי זמן."
דמיינתי אותו מגלגל עיניים ואז הוא קטע לי את המחשבה ואמר בקול קצת מעוצבן:"ולי אין, את יודעת אניס? את ילדה אמיצה."
"יופי לי." חשבתי לעצמי במחשבה עוקצנית.
הוא גיחך גיחוך קצר וענה לי בקול צרוד וכעוס:"ואת גם ילדה מאוד מעצבנת, הנה 'מתנה' ממני." לא הבנתי על מה הוא מדבר אך אחרי שנייה הבנתי - הוא תקע לי סכין ברגל. 
רציתי לצרוח מרוב כאב, אבל לא יכולתי.
כאב לי כל כך שלא שמעתי אותו הולך ובדרך לוחש:"אל תדאגי, יש לי עוד המון 'מתנות' בשבילך."
רציתי שוב ליפול לחושך האינסופי אבל זה לא קרה,
חלף לו הזמן ורגלי המשיכה לדמם, ולשרוף, ולכאוב.
רציתי לצרוח, ניסיתי להיאבק, ואז התחלתי לחשוב, "למה חטפו אותי?"
אלה בטח הם - שומרי החוק, 
כמו אלה שרדפו אחריי עד לבית.
הבית! מה עם טריס? הם עשו גם לה משהו? אני מקווה שלא, ואם כן? אז מה אני יעשה? איך אני יחזור הביתה?
כל כך הרבה שאלות ולא היה לי שום מענה.
- - - - -
איך? מקווה ש - ♥


נכתב על ידי , 5/7/2013 12:01  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





303
הבלוג משוייך לקטגוריות: סיפורים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להכותבת הראשית ( : אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על הכותבת הראשית ( : ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)