לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



Avatarכינוי:  מָאוֹר





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
7/2013


אני שונאת אנשים טיפשים

אנשים מאותגרים שכלית

זה אורז

מה יש להבין פה

תאכל ותסתום

 

 

כנ"ל לזאת שחושבת שסיפורי להקות (שלא אציין את שמן)

הם איכותיים

אז בוקר טוב 

הם לא.

זה חרא, לא איכות

GET A LIFE, BOB

כמו שהדוקטור נהג לומר....

 

תעשו טובה ותשמידו את עצמכן ואת הבחור המתולתל שלא יודע לשיר בכלל

 

בחיבה, אחת שכן אכפת לה ממוסיקה איכותית (לפעמים)

נכתב על ידי מָאוֹר , 20/7/2013 00:20  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



קרירות


אני די אבודה... טובעת בים של אנשים רעים ללא מצפון.

לא אכפת להם, אז לי לא אכפת.

אם אני טובעת, אז אני מקווה שלא יצילו אותי.

בתודה, אחת שלא אכפת לה למות. 

נכתב על ידי מָאוֹר , 13/7/2013 22:16  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

הבלוג משוייך לקטגוריות: יצירתיות , פילוסופיית חיים , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למָאוֹר אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מָאוֹר ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)