לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

A Shrine for My Muse


Art is making something out of nothing and selling it.


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

10/2013

Barren Hope und Kids Insane


שתי להקות הארדקור נהדרות. אין לי הרבה מה להגיד עליהן כי אני לא ממש מכיר אותן, אז בואו נדבר על משהו שקרה שם:

בסביבות 10:30 אם אני לא טועה, מישהו מהבניין ליד המקום שההופעה התקיימה בו הזמין משטרה כי "עשינו רעש", מה שמותר לנו עד 23:00, אבל זה לא עניין אותו. חבר'ה שהיו שם התעמתו עם השוטרים, ובצדק, שאין להם מה לבוא לפה לפני 23:00. היו עניינים ושטויות אבל המסקנה היא שהמשטרה מפגרת. אחרי שהכול נגמר, אחד מאלה שהתעמתו עם השוטרים התגלגל עם שני החברים שהייתי איתם שם לשיחה על עד כמה שהמשטרה מפגרת ועד כמה שישראל היא לא באמת דמוקרטיה ועד כמה שישראלים פחדנים מדי לעשות שינוי. 

אבל באמת שהיה קטלני. אני עדיין מרגיש את הצוואר ועוד כמה דברים. ומישהו שאני חושב שהיה ב-Insect Ark קרא לי יעקב (אני לא יעקב ואני לא טופאק ואני לא אף אחד!). אבל הוא אמר לי שאני מזכיר לו מישהו שהוא מכיר טוב בפנים...ובצחוק, מה שגם לי באמת לצחוק והוא אמר "הנה! בדיוק ככה!". מוזר מוזר. בקיצור היה נפלא, קינחנו בשווארמה וזה הסוף.

 

 

נכתב על ידי , 11/10/2013 13:15  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



Avatarכינוי: 

בן: 28

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוג משוייך לקטגוריות: יצירתיות , אהבה למוזיקה , מוזיקאים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לRRJ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על RRJ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)