לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


I'm just being me


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

10/2015

שבוע רע


היה לי שבוע ארוך, ארוך מידי
את רובו אני רוצה לשכוח
היו המון רגעי התפרקות ורגעים שרציתי לזרוק הכל לעזאזלת קיוויתי של
צעקות וריבים ורגעי ריקנות שחשבתי,או לפחות קיוויתי שלא יחזרו
אחרי חודש וקצת שהכל היה טוב, טוב מידי - ידעתי שיגיע הזמן שאני אפוצץ קצת
הייתי קצת לבד
לא דיברתי עם אנשים
הקדשתי את כל כולי למוזיקה שרעמה לי באוזניים ונתנה לי להיבלע בה
אבל היו רגעים טובים
ואני מאוד משתדלת להיאחז בהם
זה מאוד קשה, למרות שאני מרגישה שאני רק נהיית שמחה ואופטימית ומאושרת יותר ויותר ככל שהזמן עובר
אני מקווה ששבוע הבא לא ייראה ככה
אני רוצה רק לחייך וליהנות כמו בהתחלה
אז בנימה אופטימית זה אני אלך לבינתיים
עד כאן עדכון קצרצר מידי על השבוע החולף

אני הייתי אשירה {#emotions_dlg.smiley2holding_flower}
נכתב על ידי , 16/10/2015 17:09   בקטגוריות שירות לאומי, שחרור קיטור, אופטימי  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



עדכונים



אז חזרתי פרח

שמחתי ממש ממש לקבל כאן ברכות מאנשים, אתם מחממים לי את הלב!

היומולדת שלי ברובו היה מקסים.

ה5.10, התאריך המקודש

השנ זה נפל על שמחת תורה.

אז נשארתי בבית כי לא רציתי לפגוע בהורים שלי

כמובן שלא כיף כי צריך להתנהג דתייה ולהיות כלואה ופשוט הבית שלי לרוב לא נחמד במיוחד.

אבל כולם ממש ניסו להשקיע.

אבא הכין לי עוגה שלא מהעולם הזה (אנשים. זה היה אלוהי.)

שני ההורים בישלו לי מאכלים שאני ממש אוהבת

אחי הקטן והמקסים נתן לי כרטיס חמוד

אחותי שרה לי והיא מקסימה כלכך

אנשים בירכו אותי

בצהריי שמחת תורה החברה הכי טובה שלי, הידיד הכי טוב שלי וחברה מאוד טובה וידיד טוב נסעו אלי והעבירו איתי את רוב היום

והם עשו לי את החיים

וחיבקו אותי הרבה וצחקתי בלי סוף והאושר פשוט הציף אותי ממש!

היה ממש כיף!

כשנגמר החג נסעתי חזרה לדירתי האהובה בתל אביב והרגשתי מאוד טוב עם זה כי זה עכשיו הבית, המקום הקטן והפרטי שלי

נסעתי לשירות בבוקר והיה חביב אבל עם כמה רגעים קצת קשים שדיכדכו אותי מעט

אבל משם נסעתי ישר לשרונה ופגשתי איזה 20 ומשהו חברים ואנשים שאני אוהבת

והם שרו לי והביאו לי בלונים והביאו לי גומי וחיבקו אותי והצחיקו אותי

ובאמת שאני כלכך אוהבת להיות מוקפת באנשים ובדברים חיוביים

אני כל הזמן מנסה לאמץ לעצמי גישה חיובית ואני מרגישה שאני פשוט משתפרת בזה ככל שעובר הזמן

אתמול בלילה עשינו ישיבת דירה אני וה6 שותפות שלי

הזמנו פיצה והם קנו לי בירה שסירבתי לשתות בנימוס (אני שונאת אלכוהוללללללל) ועוגיות

והיה ממש מצחיק איתן וזורם ואני שמחה שזכיתי בשותפות נחמדות ומקסימות שכאלה

ואז אחרי זה פשוט הלכתי לחדר שלי ותליתי לדים שמקיפים את החדר

זה חלום קטן שהיה לי תמיד ולא יצא לפועל

ואז כשסיימתי הייתי כלכך מאושרת (יש לי פטיש לאורות, אל תשאלו) וזה הרגיע אותי כלכך

והיום אני נוסעת לסוף שבוע אצל חברה טובה בנהריה שאני לא זוכה לראות אף פעם (תודה לאל שיש לי נסיעות חינם!)

ואני אוהבת להיות עם האנשים שאני אוהבת ולהכיר מקומות חדשים ולטייל ולשמוע מוזיקה ופשוט ליהנות ולחייך

ויש לי חבר מקסים מאוד שדואג לי וטוב לי איתו, ואני מאוד מנסה להשתחרר מכל הכאבים והטראומות של העבר ולנסות להשתחרר כמה שאני יכולה

זה יקח זמן אבל מתישהו אני אצליח

ואלו הרגעים הקטנים ביותר שממלאים אותנו באושר הכי גדול

ואני כלכך שמחה על כל הרגעים האלה שאני זוכה לחוות

החיים שלי מאירים לי פנים כרגע מאוד, למרות שתמיד יהיו קשיים ודברים שינסו להעיב

ובאמת טוב לי

אני יכולה לומר בפה מלא שמאוד טוב לי עכשיו. אני פורחת בתקופה הזאת.

וזהו בעצם,

קחו כמה תמונות שגורמות לי לחייך

 

אני הייתי אשירה,

עד הפעם הבאה פרח

 

 

 

 

עריכה: 
אני ממש שמחה שחזרתי לפה! 

נכתב על ידי , 9/10/2015 10:29   בקטגוריות אושר, שמחה, יום הולדת, זמן, התבגרות, התקדמות, חוויה, שחרור קיטור  
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



!I'm back



לא כתבתי כאן כבר המון המון זמן. התגעגעתי לישרא.

קרו כלכך הרבה דברים בזמן האחרון, זה לא נגמר.

עזבתי את הבית (טוב בערך, יש חגים ושיט באמצע)

עברתי לגור בדירת שירות בתל אביב

התחלתי שירות לאומי וכיף לי שם מאוד

הבנות שאני חולקת איתן את הדירה מקסימות

אני גרה עם החברה הכי טובה שלי

יש לי מקום משלי סופסוף

אני מנצלת עד תום את הנסיעות חינם שלי ונוסעת לכל מקום (הללויה!)

יש לי חבר חדש ומקסים. אבל אני לא אוסיף כי עוד מוקדם מידי לדעת מה יהיה.

אני באמת מאושרת.

האושר שלו חיכיתי כבר שנים על גבי שנים הגיע.

אני פשוט מחכה להיכנס לשגרה של תל אביב-שירות-דירה-כיף.

אני באמת ממש שמחה,

וחסרה לי כלכך הכתיבה, אני באמת חייבת לחזור לכאן לעיתים קרובות יותר.

אה ומחר יש לי יומולדת 18 במקרה. אז מזל טוב לי :)


זהו לבינתיים,

נשתמע פרח

נכתב על ידי , 4/10/2015 17:34   בקטגוריות אושר, שחרור קיטור  
14 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





Avatarכינוי: 

בת: 26

Skype:  ashira.saidel 




קוראים אותי
23,641
הבלוג משוייך לקטגוריות: מתוסבכים , המתמודדים , שונות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לAbeliever אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Abeliever ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)