לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


I'm just being me


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

4/2015

שואה ואתאיזם.



יום קשה, ללא ספק. כל שנה מחדש.

כמובן שהייתי צריכה לצפות שיתפתח דיון על המקום של אלוהים בשואה.

וכמובן שלמי כולן רצו? לאשירה האתאיסטית.

אפילו לא טרחו לשמוע את מה שיש לי לומר,

את הטענות שהם לא שלי אלא טענות אוניברסליות לגמרי שמוכיחות שאין דבר כזה אלוהים. 
מוות של מעל 6 מיליון לא מספיק לכם?

תמיד אומרים 'אבל נשארו ניצולים', כן.

אבל כמה נטבחו?

נשרפו?

גוועו ברעב?

קפאו למוות?

נפטרו ממחלות?

זה אבסורד.

מיליונים נשרפו בעודם חיים ואתם אומרים לי שיש מישהו מלמעלה ששומר עלינו?

שאכפת לו?

ילד קטן היה שרוע ימים ברחוב כי הוא מת מרעב ויש אלוהים?

המשפחה שלי לא סוגרת את החודש ולא ממש אכלתי כבר ימים כי אין כסף לאוכל,

לא יכולתי לטוס לפולין שזה היה חלום ממש גדול שלי, בגלל פאקינג כסף,

תולים אנשים במדינות ערב בגלל שהנטייה המינים שלהם 'לא נורמלית',

אחותי אוטיסטית,

אלפים מורעבים באפריקה,

יש בריונות בעולם שגורמת לאנשים להתאבד.

מה חסרים דברים רעים בעולם?
איפה האלוהים שלכם לעזאזל?

איפה הוא היה בכל פעם שבכיתי וקרו לי כלכך הרבה דברים רעים עד שרציתי לא לחיות?

איפה הוא היה כשאמא הייתה צריכה לחנוק את התינוק הבוכה שלה כדי שלא יגלו אותם במסתורים והמחבואים המעופשים והחשוכים?

איפה האלוהים שמגיל אפס ניסו להאכיל אותי ב'כל דבר שה' עושה לנו הוא לטובתנו'?

איפה?

לכו תחקרו קצת לפני שאתם עושים בי לינץ' עם המילים שלכם.

תפקחו את העיניים ותפסיקו עם האמונה העיוורת הזאת לדבר שלא קיים.
אני הפסקתי לנסות למצוא היגיון.

נכתב על ידי , 16/4/2015 23:35   בקטגוריות אתאיזם, אכזבה, כאב, כעס, שחרור קיטור  
הקטע משוייך לנושא החם: יום הזכרון לשואה ולגבורה
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




Avatarכינוי: 

בת: 27

Skype:  ashira.saidel 




קוראים אותי
23,939
הבלוג משוייך לקטגוריות: מתוסבכים , המתמודדים , שונות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לAbeliever אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Abeliever ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)