לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


המסע שלי לקבלה עצמית

Avatarכינוי: 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
7/2013

פוסט פתיחה..


אני הילדה הממוצעת, בת 14, מישוב בצפון הארץ.


פתחתי את הבלוג הזה במטרה לפרוק, כי אין דבר שאני רוצה יותר משינוי בחיים, ואני חושבת שאם אני אכתוב בבלוג, אני אוכל לפרוק מעליי מטענים שהצטברו במשך כל כך הרבה זמן, ובאמת להתחיל מחדש. אני לא שלמה עם מי שאני עכשיו, לא מבחינת מראה ולא מבחינת אופי והתנהגות. המטרה שלקחתי על עצמי לחופש הזה היא להשלים עם עצמי, וללמוד לאהוב את עצמי, אף על פי שיש כל כך הרבה דברים שהייתי רוצה לשנות.


אני ילדה מאוד סגורה, ואני אף פעם לא משתפת אנשים שאני מכירה בבעיות ובמחשבות שלי, בגלל שאני מאוד מפחדת להודות בחולשות ובפחדים שלי. אני מאוד מקווה שהכתיבה בבלוג הזה תגרום לי להיפתח יותר ולהשתחרר מהפחד הזה.


אז אני אתחיל בדבר שהכי קשה לי לדבר עליו - הגוף שלי. מבחינת משקל אני יודעת שאני די רזה ושהמשקל שלי לגמרי בריא, ובכל זאת, אני לא מסוגלת אפילו להסתכל על עצמי במראה, זה גורם לי להרגיש רע. כבר תקופה ארוכה שאני מקפידה לעשות כושר על בסיס יומי, ולגמרי רואים את השינוי, אני עדיין לא מצליחה להשתחרר מהתחושה המגעילה הזו.


כרגע אני עושה את תוכנית האימונים 30 Day Shred של ג'יליאן מייקלס, שזה בעצם 25 דקות של כושר אינטנסיבי בכל יום במשך 30 ימים. אני נמצאת עכשיו ביום השישי, ואני מאוד רוצה לסיים את השלושים ימים האלה לא רק בשביל ההרזיה, אלא גם בשביל עצמי, כדי לבוכיח לעצמי שאם אני מציבה מטרה אני מסוגלת להשיג אותה.

נכתב על ידי , 5/7/2013 22:20  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 






© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לOlis . אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Olis . ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)