לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



Avatarכינוי:  Alice'stories

מין: נקבה

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
8/2013

נוער קורא ספרים


מישהו היה בנוער קורא ספרים? כרגע חזרתי

זה עורר בי המון השראה, בעיקר הקטע שהסבירו על כתיבה ונתנו טיפים..

והחלטתי ללכת על זה ^^ אני רוצה לכתוב סיפור שלם (כמובן לא להוציא לאור אבל העיקר לגמור סיפור סוף סוף XD)

ואני מרגישה שיש לסיפור הנוכחי פונטציאול. פשוט איבדתי אותו בדרך

אז ~~ אני לא נוטשת את הבלוג, אבל הסיפור מוקפא 

אני אעלה כרגע קטעים קצרים שלי, ביקורות לספרים ותוך כדי אכתוב את הסיפור <:

השם ישתנה - החלטתי שכמה שאני לא עושה מחקר על נושא הפסיכופתים או מנסה להבין אותם יותר (עשיתי לפני כמה ימים מרתון באטמן - התאהבתי בג'וקר :3) זה לא מצליח לי

ונתתם לי רעיון להמציא מחלה חדשה, וזה בדיוק מה שאני אעשה ^^

אז הסיפור מוקפא, השם ישתנה והבלוג ימשיך להיות פעיל <:

 

ברגע שהסיפור יהיה שלם ומוכן אני אעלה פרקים, אני חושבת שככה זה עדיף כי גם אני אוכל ממש להעלות אותם מהר וגם אתם תהנו יותר לדעתי <:

 

אז - שבוע טוב לכולם D:

נכתב על ידי Alice'stories , 4/8/2013 19:53  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , תחביבים , סיפורים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לAlice'stories אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Alice'stories ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)