לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

חִפּוּשׂ זְהוּתִי.


דַּע, כִּי כָל רוֹעֶה וְרוֹעֶה יֵשׁ לוֹ נִיגּוּן מיוחד לְפִי הָעֲשָׂבִים וּלְפִי הַמָּקוֹם שֶׁהוּא רוֹעֶה שָׁם. דַּע לְךָ שֶׁכָּל עֵשֶׂב וְעֵשֶׂב יֵשׁ לוֹ שִׁירָה מְיוּחֶדֶת מִשֶׁלּוֹ וּמִשִׁירַת הָעֲשָׂבִים נַעֲשֶׂה נִגּוּן שֶׁל רוֹעֶה. ר׳ נחמן מברסלב

Avatarכינוי: 

גיל: 27

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:





הוסף מסר

6/2016


בשעת לילה מאוחרת זו הבנתי משהו מאוד מאוד חשוב.

אהבה זו בחירה בדרך חיים, ושנאה זו בחירה בדרך חיים אחרת.

אפשר לבחור רק אחת מהן בחיים.

אפשר לבחור להיות שונא ולהיות אסיר של השנאה, או לבחור להיות אוהב ולהיות חופשי ואוהב.

 

אי אפשר לשנוא דברים מסוימים ולאהוב אחרים.

אי אפשר להיות שונא וגם אוהב.

 

אני בחרתי להיות אוהב.

ואתן.ם?

נכתב על ידי , 30/6/2016 02:06  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



רוצה מישהי חדשה


אני סה״כ מחפש מישהי חדשה.

זה לא שחסר לי משהו בחיים, זה לא שאני נואש או לא יכול יותר עם הבדידות.

יש לי חברות וחברים שאני הייתי מאחל לכולן.ם

אני אחד מהאנשים שהכי אוהבים את החיים שלהם, ושלמים עם עצמם (כמובן לא ברמה כל כך מטורפת ולגמרי, כי אין אנשים כאלה, אבל ברמה גבוהה יותר מהרבה אנשים שהכרתי בחיי)

אני מגובש מאוד בדעתי וברעינותיי.

ובכל זאת, על אף האהבה העצמית שהצלחתי לפתח לעצמי בדרך קשה,

אין לי אהבה רומנטית- זוגית.

 

מאלה שחולמים עליהם.

מאלה שהופכים כל נשיקה לסיפור מאגדה.

מאלה שהופכים כל רגע בלי לגעגוע קל.

מאלה שרוצים לחבק ולהחזיק ביד, ולצאת לסרט ולמסעדה.

 

מחפש זהותי.

נכתב על ידי , 17/6/2016 18:56  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של מְחַפֵּשׂ זְהוּתִי. ב-29/6/2016 00:47
 





5,530
הבלוג משוייך לקטגוריות: פילוסופיית חיים , שירה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למְחַפֵּשׂ זְהוּתִי. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מְחַפֵּשׂ זְהוּתִי. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)