לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

ניצוצות של תקווה .

כל מה שבוער ונימצא על סדר היום הן בפן האישי והן בפן הציבורי כאזרחית המדינה שאיכפת לה ....


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2013    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
7/2013

הקושי בשוק העבודה , והאם העולם שייך לצעירים ?


מי החליט ומתי שהעולם שייך לצעירים ? עור מתוח ובלורית מתנופפת-ברוח הם אולי יותר אסתטים ונעימים למראה ,

אבל היום בעידן בו תוחלת החיים עולה , גם אשה או גבר מבוגרים יותר יכולים להראות נהדר .

האמת היא ש-הרבה מעבר לעניין-החיצוני יש את עניין הבגרות , הידע וניסיון-החיים העשיר ,

ש-הם מנת-חלקם של האנשים המבוגרים יותר , ואת-זה משיגים רק אחרי כברת-דרך שעוברים .

תובנות , חוויות , סטירות , עלבונות , רק אחרי שעוברים אותם מרגישים את עוצמת-החיים לטוב ולרע .

למה היום אדם בן  40+ שמחפש עבודה צריך להיתקל פעמים רבות בפרצופים-חמוצים מעברו של המעסיק ?

איזה ידע וניסיון יכול להביא אדם בן 25 שעוד לא ממש חווה את החיים ורק מפאת-גילו -

הוא כבר נימצא בעמדת-פתיחה מרשימה יותר .

התחרותיות ההיסטרית שקיימת כיום בשוק העבודה , גורמת למעסיקים לאבד את העשתונות ,

ותאמינו לי אני יודעת היטב על-מה אני מדברת .

כאשר סיימתי שנתיים שירות-לאומי , והתחלתי לחפש עבודה אי-שם בשנות ה-90 ,

היה קל מאוד להתקבל , וכל-מה שהיית צריך זה פשוט להיות חרוץ ולאהוב לעבוד ,

היום אני שומעת מאנשים שאפילו לעבודה בתחום הטלמרקטינג עושים מרכזי-הערכה וכדו'...

השתגענו לגמרי , הרי איך-אפשר לפסול אנשים על-כלום ?

אפילו מלצרים (גם צעירים לצורך העניין...) המבקשים להתקבל לעבודה במסעדה ,

נישאלים על התמצאותם בסוגי אוכל כזה או אחר , וגם למשרת מוכרת בחנות מבקשים לשלוח קו"ח .

אין סיבה בעולם שאדם בן 40+ 50+ וגם 60+ ש-מרגיש בכושר ובבריאות טובה ,

וכל רצונו הוא לעבוד ולהתפרנס בכבוד ייתקל בקיר חוסם או דלת-נעולה .

הצעירים של היום חושבים כך ניראה , ש-כל העולם מונח לרגליהם , והמבוגרים יותר חשים פעמים-רבות

נטל על החברה , וחסרי-ערך אל מול פני-החברה , וזה עצוב מאוד חברים ! ! !

הלוואי והייתי יודעת מה הפיתרון לבעיה האמיתית וקורעת-הלב הזאת ,

אני יכולה לדבר ב-שם עצמי שאם אני הייתי זאת שצריכה לקבל אנשים לעבודה ,

הייתי בוחרת אותם מכל-הגילאים , עם דגש על המבוגרים יותר ,

כי את הניסיון חיים והידע שרכשו שום כסף שבעולם לא היה מצליח לקנות ! ! !

 

 

 

 

 

נכתב על ידי , 8/7/2013 16:14  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



כינוי: 

מין: נקבה




קוראים אותי
10,577
הבלוג משוייך לקטגוריות: אקטואליה ופוליטיקה , תקשורת ומדיה , כלכלה וצרכנות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לליאתק'ה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ליאתק'ה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)