לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

ניצוצות של תקווה .

כל מה שבוער ונימצא על סדר היום הן בפן האישי והן בפן הציבורי כאזרחית המדינה שאיכפת לה ....


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2013    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
7/2013

חיזור בין גברים לנשים , עולם הולך ונעלם ....


נשים יקרות הגזמנו ! ! ! מותר לי להגיד את זה חזק ובקול רם כי אני אישה , ולכן דעתי תחשב אובייקטיבית .

מיד אסביר את כוונתי בשימוש במילה הגזמנו כיריית הפתיחה בפוסט הזה .

אך תחילה כמה מילים נוספות...גם אני עברתי לא מעט הטרדות מיניות בחיי כמו רוב הנשים ,

לפעמים בחרתי להתעלם על אף אותה צביטת אי נוחות בלב ,

והיו פעמים שידעתי גם להעמיד את אותם גברים במקום , ולבקש שיחדלו מלדבר אלי -

באופן כזה או אחר . יחד עם זאת מעולם לא הלכתי הלאה לספר את זה למישהו נוסף ברגע האמת ,

מפני שהרבה פעמים על אף התחושה הלא כל-כך נוחה , השכלתי להבין שהמוח הגברי עובד אחרת ,

אין מה לעשות ואנחנו לא נשנה את זה ל-ע-ו-ל-ם , זה טבע האנושות הגברית ,

הם אוהבים להחמיא , זה צורך פנימי שלהם , הם אוהבים להסתכל בין אם יש על מה ובין אם אין כל-כך ,

ואי אפשר לקום ולעשות מהומת אלוהים על כל מילה או כל מבט .

עכשיו אני חוזרת למילה הגזמנו , כי לא ייתכן שבישראל 2013 אני שומעת שיש גברים -

שחוששים לעלות במעלית לבד עם אישה , כדי שלא תמציא או תפרש לא נכון סיטואציה מסויימת ,

שלא לדבר על מעסיקים גברים שחוששים להעסיק נשים .

נשים יקרות צריך לחזור לפרופורציות , מחמאה איננה מילת גנאי , וגם מבט לא ,

ונכון הרבה פעמים זה לא הכי נוח ומאוד מביך שפתאום שולחים אלייך יד כאילו בידידות ונוגעים בך ,

אבל מפה ועד מעשה מגונה אמיתי או לא עלינו אונס , הדרך ארוכה מאוד ,

וכמובן שבמקרים הללו הדבר אכן מצדיק כן לעשות מהומת אלוהים .

האמת אני די מרחמת על הגברים , כי אני חושבת שהלכנו קצת רחוק מידי עם ההתלהמות הנשית שלנו ,

ואני גם חושבת שיש נשים שמונעות מנקמה והופכות כל מילה , מבט או נגיעה ידידותית -

למשהו הרבה יותר גדול ממה שזה התכוון להיות באמת , וסיבותיהן עמן....

אישה אמיתית צריכה לדעת להבחין בין פלירטוט עדין , לבין משהו רע ומטריד -

שחורג מגבולות הטעם הטוב , שאז כמובן שצריך לשים גבול מאוד ברור ומיד .

חבל חבל וחבל שאנחנו הורסות במו ידינו את הדבר היפה כל-כך שניקרא חיזור ,

אנחנו פשוט מסרסות את כל התהליך הטהור הזה ,

כי אנחנו זורעות פחד אצל הגברים הכן נורמאליים , שכוונותיהם כן טהורות וטובות ,

ומפה זה עלול להמשיך ולהתדרדר עוד ועוד במידרון החלקלק הזה שיצרנו אותו בעצמנו . חבל ! ! !

 

 

 

 

 

 

נכתב על ידי , 9/7/2013 16:10  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



כינוי: 

מין: נקבה




קוראים אותי
10,577
הבלוג משוייך לקטגוריות: אקטואליה ופוליטיקה , תקשורת ומדיה , כלכלה וצרכנות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לליאתק'ה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ליאתק'ה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)