לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

ניצוצות של תקווה .

כל מה שבוער ונימצא על סדר היום הן בפן האישי והן בפן הציבורי כאזרחית המדינה שאיכפת לה ....


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2013    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
7/2013

זכיתי ברופא מלאך !


לצערי קורה לא מעט פעמים בהם אנו שומעים על משפחה של אדם חולה המאבדת את עשתונותיה .

נכון , אסור לשפוט לעולם אנשים הנימצאים בעמדת מצוקה ורואים את יקירם סובל ,

אבל אלוהים אדירים להרים יד או לקלל מישהו מהצוות הרפואי זהו דבר מזעזע עברייני וחמור ביותר .

גם אני ניתקלתי ושמעתי על רופאים שהתייחסותם היתה באמת מתחת לכל ביקורת ,

אבל מעולם לא עלה בדעתי להביע כעס בצורה קיצונית .

ברגע שמנסים לדבר על ליבו של הרופא , ומנסים להשחיל איזו שאלה פה ושם על דבר לא מובן ,

וניתקלים פעם אחר פעם ביחס מחפיר , צריך פשוט לחפש רופא אחר , זה הפיתרון !

כמובן שמדובר על ביקור אצל רופאים במהלך חיי היומיום ,

ופחות בסיטואציה שאדם לא עלינו מאושפז , ואז זה כבר לא בידיים שלנו איזה רופא נימצא במחלקה ,

והאופציה להחליף רופא פחות אפשרית , או אולי לחלוטין בלתי אפשרית .

בכל פעם שאני הולכת לרופא שלי (הכל בסדר אני בריאה...מדובר ברופא נשים ) ,

אני פשוט ניפעמת ממנו מחדש , בחיי שלא ניתקלתי בכזאת מקצועיות ובכזאת אישיות מלאכית ממש ,

כמה סבלנות , כמה שלווה , כמה הבנה , וכמה כבוד למטופלת , זה פשוט מרגש...

הגעתי אליו אחרי שישבתי במתחם ההמתנה והמתנתי לרופא אחר .

שמעתי בנות מדברות בשיבחו מפה ועד להודעה חדשה ,

ניגשתי לדלת על-מנת לראות את שם הרופא עליו מדברים , זכרתי היטב את השם ,

ובאופן המיידי והמהיר ביותר עברתי להיות מטופלת אצלו .

תאמינו לי אם כל הרופאים היו כמוהו , מערכת הבריאות בארץ היתה בפריחה .

אני מקדישה לו את הפוסט הזה מכל הלב ,

כמובן שלא אחשוף את שמו , אך מעל גבי הפוסט הזה אני מוסרת לו את תודתי הגדולה ,

ומבחינתי הייתי מעניקה לו את פרס ישראל גם על רמתו המקצועית וגם על יחסי אנוש מדהימים למטופליו .

 

 

נכתב על ידי , 9/7/2013 22:03  
הקטע משוייך לנושא החם: איש/ת השנה שלך
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



כינוי: 

מין: נקבה




קוראים אותי
10,577
הבלוג משוייך לקטגוריות: אקטואליה ופוליטיקה , תקשורת ומדיה , כלכלה וצרכנות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לליאתק'ה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ליאתק'ה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)