לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

ניצוצות של תקווה .

כל מה שבוער ונימצא על סדר היום הן בפן האישי והן בפן הציבורי כאזרחית המדינה שאיכפת לה ....


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2013    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
7/2013

ליתרום עושה לי טוב על הנשמה .


יש משהו חזק מאוד בהרגשה של ליתרום ,

זאת יכולה להיות תרומה כספית , תרומה של מוצר , או תרומה של עשייה התנדבותית .

התחושה הזאת שעזרת למישהו אפילו במעט היא תחושה עילאית .

לפני כמה שנים התחלתי לאמץ לעצמי מנהג ככה ביני לבין עצמי ,

בכל פעם שקורה לי משהו טוב ומשמעותי בחיים ,

כאות תודה אני שולחת תרומה כפי יכולתי לאחת העמותות מיני רבות שקיימות בארצנו .

כמובן שבנוסף אני מקפידה לתרום גם בהזדמנויות כאלו ואחרות ,

בין אם מדובר בתרומה כספית ברהיט או ביגוד , ללא קשר להתרחשות של משהו טוב שקרה לי ...

האמת היא שאם הייתי יכולה הייתי תורמת הרבה יותר ,

הלב שלי ממש מתרחב ומתמלא באושר גדול מעצם הידיעה שמישהו יהנה מהעזרה שנתתי ,

גם אם היא רק טיפה בים , וכאמור לא משנה אם מדובר בתרומה כספית צנועה או בחפץ כלשהו .

אני קוראת לכל מי שניכנס לבלוג שלי , אנא תירמו ועיזרו למי שזקוק , כל אחד לפי בחירתו ,

הנשמה שלכם תודה לכם על שהצלחתם לשמח ולסייע אפילו במעט לאדם כזה או אחר ,

ובעיקר אני מאחלת לכולנו שלעולם לא ניהיה בצד הניתרם כי אם בצד התורם !

 

 

 

נכתב על ידי , 16/7/2013 00:29  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



כינוי: 

מין: נקבה




קוראים אותי
10,577
הבלוג משוייך לקטגוריות: אקטואליה ופוליטיקה , תקשורת ומדיה , כלכלה וצרכנות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לליאתק'ה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ליאתק'ה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)