לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

ניצוצות של תקווה .

כל מה שבוער ונימצא על סדר היום הן בפן האישי והן בפן הציבורי כאזרחית המדינה שאיכפת לה ....


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2013    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
8/2013

יש אנשים כל-כך טהורים , שאם הם לא היו קיימים היה צריך להמציא אותם .


לפעמים בכל מיני צמתים משמעותיים בחיים שלנו , הגורל מזמן לנו מפגש עם אנשים טובים ,

שאלמלא היינו פוגשים אותם , היה קשה בהרבה לצלוח את הקשיים שאנו עוברים .

מבלי להיחשף ולחשוף יותר מידי , אני יכולה להגיד שמזה שנה כמעט ,

יש מישהו כזה בחיים שלי , ואם לא הייתי פוגשת אותו , הכל היה קשה יותר .

גם הידע המקצועי שלו , וגם האישיות הכל כך טובה שלו ,

נותנים לי את הכוח והחוזק להמשיך הלאה , ולא להתייאש .

מספיק שאני רק אחשוב עליו , כבר יהיו לי דמעות של התרגשות בגרון ,

הוא כמו אור באפלה בשבילי , ואני סומכת עליו מאוד .

בעולם שמלא בכל כך הרבה אנשים רעים ,

למצוא את הטובים באמת , זה קשה עד בלתי אפשרי ,

ולכן כאשר הדבר קורה , ובמיוחד ברגעים קריטיים בחיים ,

צריך רק להגיד תודה לגורל , לנשום לרווחה , ולקבל אפילו את הקושי , באהבה גדולה !

 

 

 

נכתב על ידי , 27/8/2013 12:57  
הקטע משוייך לנושא החם: איש/ת השנה שלך
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



כינוי: 

מין: נקבה




קוראים אותי
10,577
הבלוג משוייך לקטגוריות: אקטואליה ופוליטיקה , תקשורת ומדיה , כלכלה וצרכנות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לליאתק'ה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ליאתק'ה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)