לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

ניצוצות של תקווה .

כל מה שבוער ונימצא על סדר היום הן בפן האישי והן בפן הציבורי כאזרחית המדינה שאיכפת לה ....


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2013    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
8/2013

אני חוששת מאוד מהאיומים של מלחמה נגדנו .


רק נס צריך לקרות , בכדי שלא יגררו אותנו לסיפור עם סוריה .

כבר ברור לכולם ש-אובמה יתקוף , וכפי ש-כבר כתבתי בפוסטים קודמים ,

העולם חייב להתערב בנעשה בסוריה , ולהפסיק שם את ההרג .

מה ש-מפחיד אותי זה האיומים של מדינות האויב נגדנו ,

מדובר באויב אכזרי ללא גבולות , ש-רק מחכה להתעמת איתנו ,

אז הזדמנות ש-כזאת הם בטח לא יפספסו ...

האמת , אני לא מתביישת להודות , אני די-מפחדת ,

המתח הזה מ-הלא נודע , ומה יוליד יום , מעורר אצלי חששות עמוקים .

ברור ש-אני ממשיכה בשגרת-יומי , אבל יש איזה עננה מעל ,

ש-מזכירה לי ש-משהו לא טוב צפוי אולי להתרחש .

לא משנה כמה אנחנו למודי מלחמות , תמיד החששות עולים ,

כאשר העימות הבא ניראה באופק .

מה-גם ש-לצערנו חוקי המשחק השתנו , ולא לטובה ,

פעם העורף לא היה בחזית , והיום כן , היום העורף הוא החזית , וזה הופך הכל למסובך יותר .

אני יודעת ש-יש לנו צבא חזק ו-כל-יכול , ואני סומכת על צה"ל לגמרי ,

אבל במקביל אי-אפשר להתכחש לעובדה ש-גם האויבים שלנו התחזקו-

במרוצת-הזמן , והם עלולים לפגוע בנו , גם אם אמצעי-הלחימה שלהם-

פחות מתקדמים , ופחות משוכללים .

תמיד אני משתדלת לסיים את הפוסטים שלי בנימה אופטימית ,

והפעם אני לא מצליחה לעשות את-זה ,

כניראה ש-הפחד משתק , ומעברו השני לא ניתן לראות דבר -

כי הוא תופס כזה נפח של מקום , כאילו מ-לבדו כלום לא קיים יותר !

 

 

נכתב על ידי , 27/8/2013 15:10  
הקטע משוייך לנושא החם: תהיה מלחמה?
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



כינוי: 

מין: נקבה




קוראים אותי
10,577
הבלוג משוייך לקטגוריות: אקטואליה ופוליטיקה , תקשורת ומדיה , כלכלה וצרכנות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לליאתק'ה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ליאתק'ה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)