לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

ניצוצות של תקווה .

כל מה שבוער ונימצא על סדר היום הן בפן האישי והן בפן הציבורי כאזרחית המדינה שאיכפת לה ....


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ינואר 2014    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
1/2014

פעם הייתי מתגלגלת מצחוק מ-"ארץ נהדרת" , היום כבר לא , איזה באסה !


לא משנה אם בעונות האחרונות "ארץ" כבר לא הצחיקה אותי כל-כך ,

אבל תמיד כאשר מתחילה עונה חדשה , יש בי את הציפייה לראות -

מה יכינו לנו הפעם חבורת המוכשרים של התוכנית .

בינתיים ראיתי את שתי התוכניות הראשונות , היום ובשבוע שעבר ,

היו דמויות טובות , היו רעיונות יפים במערכונים , ובכל זאת לא נפלתי מצחוק ,

ואין דבר שאני רוצה יותר מאשר למות מצחוק , אבל צחוק אמיתי כזה ומשחרר ...

בעבר היו מערכונים שלא רק הצחיקו אותי עד דמעות ,

אלא הייתי אחר-כך צופה בהם שוב ושוב באתר של התוכנית ,

דוגמאות לא חסר ... הפילוסים , אפי והדיירים דובה וקיפוד ,

אורי גלר , הפרלמנט של שאולי , המתנחלת רחוווול ,

הבנות שעשו צ'אט עם שני הבחורים רועי והגמד , גילה אלמגור ,

ובטוח יש עוד הרבה שאינני זוכרת כרגע ....

פשוט התענגתי אז על כל רגע ורגע , אלו היו מערכונים מבריקים ,

משוחקים היטב וכתובים בצורה גאונית .

אני יודעת שזה לא קל לכתוב קומדיה/סאטירה שתיהיה נשכנית ומדוייקת ,

ובכל-זאת עובדה ששנים רבות הם הצליחו בזה , ובעונה שתיים האחרונות קצת פחות ...

העונה עכשיו רק התחילה , אז יש עוד תקווה שיפתיעו ,

ובמדינה כמו שלנו שקצב האירועים פה הם הלחם והחמאה של תוכנית שכזאת -

יש לקוות להתפתחויות מעניינות ... מקווה שהתוכניות הבאות יפילו אותי מצחוק ממש כמו שאני אוהבת .

 

 

נכתב על ידי , 10/1/2014 22:54  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



כינוי: 

מין: נקבה




קוראים אותי
10,577
הבלוג משוייך לקטגוריות: אקטואליה ופוליטיקה , תקשורת ומדיה , כלכלה וצרכנות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לליאתק'ה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ליאתק'ה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)