לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

ניצוצות של תקווה .

כל מה שבוער ונימצא על סדר היום הן בפן האישי והן בפן הציבורי כאזרחית המדינה שאיכפת לה ....


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2014    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
232425262728 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
2/2014

חבילה ערוצים צרה בהוט החל מהשבוע הבא , הסוף לסחטנות !


זה שאנחנו מדינה יקרה זה לא סוד . יוקר המחיה פה על כל תחומיו חונק אותנו בצורה מעיקה .

מה שהכי לא מוצדק הוא לשלם על מוצר שאינך צורך בכלל .

למה אני מתכוונת ? לחבילת הערוצים של הוט למשל .

יושבים אצלי בממיר אינסוף ערוצים שמעולם איש לא צפה בהם בביתי ,

וחודש אחרי חודש אני מוצאת את עצמי משלמת על מוצר שאינני חפצה בו בכלל .

סך כל הערוצים הניצפים בביתי הוא 12 , שזה גם לא מעט .

כל היתר קיימים ללא שימוש , ותודו שאין דבר יותר מעצבן מלשלם על משהו שאינך צריך ,

ולא סתם לשלם , אלא סכום לא קטן בכלל .

במהלך השנים ניסיתי מדי פעם לדבר עם הוט ולבדוק אולי יש חבילות מוזלות יותר ,

אך כלום , נאדה , גורנישט , והשיחה הסתיימה בלא כל תוצאות .

היום יצאה הודעה לתקשורת מאת שר התקשורת גלעד ארדן ,

ובהודעה נאמר שהחל מהשבוע הבא אפשר יהיה לרכוש חבילת ערוצים צרה ,

בחצי מהמחיר שהלקוח משלם עכשיו - 120 ש"ח .

עברתי על טבלת הערוצים באתר y-net , וראיתי שאני די מסודרת , כל מה שאני רוצה נמצא שם ,

מלבד ערוץ אחד "הקומדי סנטרל" שאני מאוד אוהבת , אבל אותו יהיה ניתן לרכוש בניפרד ,

ועדיין עלות החבילה הכוללת תיהיה זולה . אכן בשורה משמחת ללקוחות ...

עכשיו צריך לצלוח את הנהר , מה זה אומר ? או הנה מגיע ההסבר :

עכשיו צריך להצליח להגיע למוקדנים של הוט מבלי לחכות 5 שעות על הקו ,

כי החל מיום ראשון בו יתחיל המבצע , ניראה לי ששיחה עם מוקדן תיהיה קשה יותר להשגה -

מאשר פגישה עם ביבי נתניהו . טוב , שווה , אני מוכנה לחכות , אומנם לא חמש שעות , אבל עדיין -

העיקר להגיע ליעד להוזיל את העלויות ולהיות שלמים עם עצמנו שאנחנו משלמים על מוצר שאנחנו רוצים ,

ולא על דבר שדוחפים לנו בעל כורחנו !

נכתב על ידי , 19/2/2014 14:25  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



כינוי: 

מין: נקבה




קוראים אותי
10,577
הבלוג משוייך לקטגוריות: אקטואליה ופוליטיקה , תקשורת ומדיה , כלכלה וצרכנות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לליאתק'ה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ליאתק'ה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)