לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

ניצוצות של תקווה .

כל מה שבוער ונימצא על סדר היום הן בפן האישי והן בפן הציבורי כאזרחית המדינה שאיכפת לה ....


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2014    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
232425262728 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
2/2014

יש אנשים של מתוקים ויש של מלוחים , אני של מלוחים !


נו ... אז לאיזו קבוצה אתם משתייכים , של מתוקים או של מלוחים ?

מה עושה לכם את זה יותר ? ביסלי במבה ותפוצ'יפס ,

או שוקולד עוגות וקינוחים ? ...

מאז שהייתי ילדה ארון הממתקים בבית היה מלא בביסלי מכל הטעמים ,

עד היום זה ככה , אין הליכה לסופר או למכולת מבלי לקנות ביסלי או במבה ,

שוקולדים לעומת זאת אני אוכלת רק מתי שממש בא לי משהו מתוק ,

כאילו הגוף מבקש לפעמים לקבל את מנת-הסוכר שלו .

לא מזמן קיבלתי במתנה כמה סוגי שוקולד ,

פררו רושה , טרופלים , וטופיפי , הם עמדו מסודרים על השולחן במטבח ,

וכל פעם שחלפתי לידם והבטתי בהם חשבתי לעצמי :

יש אנשים שלא היו מאמינים שהקופסאות הללו מחזיקות מעמד -

מבלי שמישהו נוגע בהם , שלא לדבר על מחסל אותם כליל ...

גם כשאני הולכת לאירוע או מסעדות , אני אוהבת את המנות הראשונות והעיקריות ,

ואז כבר לא נישאר לי אפילו טיפת מקום להנות מהקינוח ,

לפעמים אני דוחפת חתיכה ממנו בכוח , כי הוא ניראה כל-כך מגרה ומעורר תיאבון בעיצוב שלו ,

שאני יודעת שלמחרת אני אכעס על עצמי שלא טעמתי ממנו אפילו חתיכונת .

אני מכירה אנשים שמסוגלים לחסל חפיסת שוקולד שלמה תוך כמה דקות ,

אני לעומת זאת יכולה להנות מהריח המיוחד של השוקולד הנימצא בחנויות הבוטיק המיוחדות ,

ועדיין לא יתפתח אצלי דחף לקנות ממנו בכמויות ולחסל אותו , אולי זה נשמע מוזר , אבל זאת אני ...

ובכל מקרה... מתוקים , מלוחים , כולם בעצם הם חגיגה של טעמים !

 

 

נכתב על ידי , 20/2/2014 17:08  
הקטע משוייך לנושא החם: מה אתם אוכלים?
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



כינוי: 

מין: נקבה




קוראים אותי
10,577
הבלוג משוייך לקטגוריות: אקטואליה ופוליטיקה , תקשורת ומדיה , כלכלה וצרכנות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לליאתק'ה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ליאתק'ה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)