לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

ניצוצות של תקווה .

כל מה שבוער ונימצא על סדר היום הן בפן האישי והן בפן הציבורי כאזרחית המדינה שאיכפת לה ....


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2014    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
232425262728 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
2/2014

אנשים שאומרים את כל האמת בפרצוף ועוד מתגאים בזה , לא באים לי טוב !


מאז ימי התיכון ואולי גם לפני , תמיד היו את הבנות בכיתה שאהבו להשוויץ -

בכך שהן מאוד אמיתיות ואומרות הכל דוגרי בפרצוף מבלי למצמץ !

היום ממרומי גילי ומנסיון החיים הלא מבוטל שלי , אני יכולה לומר -

שאף פעם לא הרגשתי נוח עם אנשים מסוג זה .

יש גבולות שאסור שיחצו בין אנשים , ויש דברים שאסור להם להיאמר ,

ומי שאין לו את הגבולות הללו הוא פשוט אדם אומלל ומסכן ,

ובטח שאין לו מה להתגאות בישירות ובדוגריות שלו .

לכל בן-אדם יש את הזכות על פרטיותו , ומי שפורץ אותה ללא רגישות -

וללא בקשת רשות מינימלית , הוא אדם אכזרי וחסר לב .

היום בעידן הריאליטי , אנחנו שומעים כל שני וחמישי את המשפט האלמותי :

אני אמיתית , ואין לי בעיה להגיד כל מה שאני חושבת ... בלה , בלה , בלה ...

פה העניין רגיש אף-יותר כי הוא נעשה לעיניי מצלמות ,

כך שמי שמושפל וחוטף עלבונות בשם אותה ישירות ואמיתיות של טיפוס כזה או אחר ,

הוא מושפל בפני אומה שלמה , והדבר מביך , וקשה מאוד להתגבר על סיטואציה שכזו .

ייתכן שהדוגריות הזאת היא תוצר של משהו רקוב מבפנים , והיא באה לכסות על זה .

אדם נורמלי ושפוי לא יבייש אדם אחר ויגיד לו דברים אישיים כל-כך באופן ישיר ובוטה .

לאדם נורמלי ושפוי צריכים להיות איזה שהם קווים אדומים של מה אומרים או לא אומרים ,

ואם כבר נורא רוצים להגיד משהו שנחשב רגיש , צריך למצוא את הדרך הכי רכה והכי עקיפה ,

ולו רק מפאת כבוד כלפי האחר ובעיקר מתוך מודעות והבנה שמדובר בדברים רגישים .

חשוב להדגיש שההפך מישירות איננה צביעות , ממש לא ,

צביעות היא מגרעה בפני עצמה , אבל איננה הקצה האחר של ישירות .

בימים האחרונים ניתקלתי במישהי כזאת , לא באופן אישי אומנם , אבל עדיין נחשפתי לטיפוס שכזה ,

ישירות ודוגריות שגרמו לבטן שלי להתהפך , אשה שמודעות היא ממנה והלאה ,

ולחשוב שהיא אמא לילדים ומי יודע איזה חינוך הם מקבלים ממנה , עצוב מאוד !

 

 

 

 

נכתב על ידי , 20/2/2014 21:10  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



כינוי: 

מין: נקבה




קוראים אותי
10,577
הבלוג משוייך לקטגוריות: אקטואליה ופוליטיקה , תקשורת ומדיה , כלכלה וצרכנות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לליאתק'ה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ליאתק'ה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)