לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

ניצוצות של תקווה .

כל מה שבוער ונימצא על סדר היום הן בפן האישי והן בפן הציבורי כאזרחית המדינה שאיכפת לה ....


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2014    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
232425262728 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
2/2014

אינטואיציה נשית פרטית שלי : הקומיקאי ירון ברלד לא אשם !!!


אינני מחסידותיו של הקומיקאי ירון ברלד , אני דווקא די נרתעת -

מהתנהגותו הוולגרית על המסך , והוא לא ממש מצחיק אותי ...

אתמול אף כתבתי פוסט על-כך שנכון עשתה הפקת ארץ נהדרת -

שהשעתה אותו מהתוכנית עד לבירור הפרטים והעובדות בפרשה .

יחד עם זאת אם אני מתייחסת כרגע לגופו של עניין ,

מהאינפורמציה התקשורתית שפורסמה אודות הפרשה יש לי תחושה שברלד אינו אשם .

בין השורות ניתן להבין כי ייתכן שנפל בפח בידי בחורה שביקשה לסחוט ולנקום בו .

ברלד היה בקשר כשלושה חודשים עם אותה בחורה ,

קנה לה ג'ינסים ופרחים כך ניכתב , ואף הבטיח לה לדבריה להשתתף במערכון של ארץ ,

עוד נכתב כי היא ביקשה ממנו כספים ובשלב מסויים הוא כניראה לא הסכים לכך יותר ,

תסכימו איתי שאם אכן כך היה הרי שמפה הדרך לנקמה וסחיטה היא קצרה ביותר ...

אין ספק , ימים יגידו לאן עוד תתגלגל הפרשה , מה גם שצצה לה פתאום תלונה נוספת ,

אבל מתוך האינטואיציה הנשית העמוקה שלי קיימת בי תחושה אמיתית שהוא הקורבן פה ולא היא .

סיפור עצוב בסך-הכל , שמעורר כרגיל הרבה חומר למחשבה אצל גברים ונשים כאחד .

משהו בקודים שבין גברים ונשים די נישבר פה בשנים האחרונות ,

ואף אחד מאיתנו בין אם הוא גבר ובין אם אשה לא יוצא מורווח מהשינויים החדשים הללו .

לו רק יכולנו להחזיר את הדברים לכפי שהיו בעבר , הרי הכל תלוי בנו ,

אבל כניראה שקשה מאוד לשנות כאשר משהו נימצא מקולקל מהיסוד ,

ערכים וחינוך מהבית רק אלו יצילו אותנו מהעולם החומרני והמטורף בו אנחנו חיים .

 

 

נכתב על ידי , 26/2/2014 13:29  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



כינוי: 

מין: נקבה




קוראים אותי
10,577
הבלוג משוייך לקטגוריות: אקטואליה ופוליטיקה , תקשורת ומדיה , כלכלה וצרכנות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לליאתק'ה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ליאתק'ה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)