לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

ניצוצות של תקווה .

כל מה שבוער ונימצא על סדר היום הן בפן האישי והן בפן הציבורי כאזרחית המדינה שאיכפת לה ....


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2014    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
232425262728 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
2/2014

נשים ונערות יקרות : למשטרה הולכים רק כאשר מישהו פגע בנו באמת , ולא מתוך נקמה !!!


בשעה האחרונה פורסם כי מסתמן שהתיק נגד הבדרן ירון ברלד ייסגר בימים הקרובים .

הפרשה הזאת גרמה לי להרבה חומר למחשבה , בתור אשה שחיה פה במדינת-ישראל .

כבר אתמול כתבתי בפוסט שהקדשתי לפרשה , כי אני מאמינה לברלד שאינו אשם במיוחס לו .

בפוסט הנוכחי אני רוצה להתייחס פחות לפרשה הספציפית של ברלד ,

ויותר לתופעה ההולכת ומתרחבת בקרב בנות ונשות ישראל .

לפני מספר שנים נחקק החוק נגד הטרדה מינית , והגדיר בתוכו במה דברים אמורים .

לצערי הרב , יש מן תחושה חזקה באויר שישנם נשים או נערות , המשתמשות בחוק הזה לרעה ,

ובכך פוגעות ביושרן ואמינותן של נשים ונערות שבאמת עברו הטרדה מינית , מעשה מגונה , או לא עלינו אונס .

כאשה , אני מרגישה כעס רב על אותן אלה שפונות לתחנות המשטרה להגיש תלונה ,

כאשר מטרתן היחידה היא נטו רצון לנקמה באותו אדם נגדו מוגשת התלונה .

יצר הנקמה והרצון לסחיטה גובר על הנשים הללו , ונידמה כי אינן חושבות בכלל -

על ההשלכות החמורות שבמעשה הזה שלהן .

הגשת תלונה במשטרה יכולה בשניה אחת לחרב חיים של בן-אדם , להרוס אותו כליל ,

ולא יעלה על-הדעת שאדם שבאמת לא עשה כלום כלפיי אותה נערה או אשה ,

יעבור את מדורי הגיהנום האלה שאותן נשים רוויות נקמה דחפו אותו לשם .

מבלי להיכנס לפרטים , אני יכולה לומר לכם קוראים יקרים שלי ,

שגם אני עברתי דברים איומים באחת ממערכות היחסים שהיתה לי בעבר הרחוק ,

אבל כיוון שהדברים לא היו קשורים באופן ישיר לכל מה שקשור בהטרדה מינית ,

לא עלה בדעתי ללכת להגיש תלונה כרצון לנקמה .

העדפתי להשקיע את האנרגיות בלרפא את הנפש שלי מהטראומה שעברתי ,

ואת הנקמה השארתי ליד הגורל , כלומר , אם החיים רוצים שאותו אדם ישלם על מעשיו ,

שהם ידאגו לזה , זה לא בידיים שלי ולא היה לי שום רצון להתעסק בזה , אלא רק להתרחק .

לכן נשים יקרות , גם אם אתם מרגישות שאתן מתפוצצות מבפנים על משהו לא הוגן שעשו לכן ,

ואז הולכות להגיש תלונה במשטרה על משהו כביכול מיני כנקמה ,

כדאי מאוד שתדעו שזאת ממש אבל ממש לא הדרך הנכונה והראויה .

תמיד תחשבו על אותן נשים שהתלונה שלהן היא כן מוצדקת , אבל עלולה להיתקל בסקפטיות - וחשדנות ,

רק בגלל אותן נשים שמשתמשות בחוק ההטרדה המינית לרעה .

מאחלת לכולנו שנדע ימים שקטים , ושלעולם לא נרגיש את הצורך לנקום באיש !

 

 

 

 

 

נכתב על ידי , 27/2/2014 16:54  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



כינוי: 

מין: נקבה




קוראים אותי
10,577
הבלוג משוייך לקטגוריות: אקטואליה ופוליטיקה , תקשורת ומדיה , כלכלה וצרכנות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לליאתק'ה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ליאתק'ה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)