לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

ניצוצות של תקווה .

כל מה שבוער ונימצא על סדר היום הן בפן האישי והן בפן הציבורי כאזרחית המדינה שאיכפת לה ....


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מרץ 2014    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
3/2014

סלקציה במועדונים - נושא כאוב !!!


אפשר לספור על כף יד אחת או אולי על שתי כפות הידיים , את הפעמים שהייתי במועדון בחיים שלי .

עוד מנעוריי זה לא היה הבילוי החביב עלי , וכך זה נישאר גם כשגדלתי .

הייתי במספר מועדונים בארץ וגם בחו"ל , כי לפעמים שיכנעו אותי לבוא והבטיחו שיהיה לי כייף ,

אבל בתוך תוכי לא התחברתי מעולם לסצנת המועדונים , והעדפות שלי לבילויים הם אחרות .

יחד עם זאת אי אפשר לחיות כאן מבלי לדעת מה מתרחש כיום בסצנת המועדונים -

ההולכת וצוברת תאוצה בשנים האחרונות כבילוי טרנדי ואהוב על חתך רחב באוכלוסיה .

נושא הסלקציה במועדונים הוא נושא שלא הכרתי לפני 20 שנה למשל ,

מדובר כניראה בתופעה שהחלה להתרחש רק בעשור האחרון .

לא פעם נעשות כתבות במהדורות החדשות הנוגעות בתופעה העגומה הזאת ,

וגם אתרי האינטרנט מדווחים לצערנו על מקרי-אלימות המתרחשים כתוצאה מהסלקציה .

האמת , ניראה לי מאוד מאוד פוגע שעומד מישהו בכניסה למועדון , סלקטור לצורך העניין ,

ומחליט מי רשאי ומי לא רשאי להיכנס . איך אפשר שלא להיעלב מדבר שכזה ?

מה , לפי צבע עור של בן-אדם , או לפי משהו בחזות החיצונית פוסלים בן-אדם ?

לו הייתי חווה על בשרי דבר שכזה הייתי ניפגעת עד עמקי נישמתי ,

ולא מתקרבת יותר לאף-מקום שזאת ההתנהלות שלו .

בוודאי שאני לא מצדיקה שום סוג של אלימות במקרים שכאלה ,

אבל ההשפלה שבן-אדם מרגיש באותם רגעים , היא בהחלט צלקת לכל החיים !!!

ראוי ונכון לעשות סוף לתופעה המכוערת הזאת , אחרי הכל מדובר בנשמות של בני-אדם .

 

 

 

 

נכתב על ידי , 1/3/2014 13:38  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



כינוי: 

מין: נקבה




קוראים אותי
10,577
הבלוג משוייך לקטגוריות: אקטואליה ופוליטיקה , תקשורת ומדיה , כלכלה וצרכנות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לליאתק'ה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ליאתק'ה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)