לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

ניצוצות של תקווה .

כל מה שבוער ונימצא על סדר היום הן בפן האישי והן בפן הציבורי כאזרחית המדינה שאיכפת לה ....


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מרץ 2014    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
3/2014

אנשים שמתחתנים היום , הם אנשים אמיצים או לחוצים !


כל פעם שאני רואה זוג מתחתן אני מנסה להיכנס לראש שלו ולהבין :

מה , הם לא חיים בעולם המסובך של היום ? הם לא רואים מה קורה מסביב ?

להתחתן היום זה סוג של אומץ ואולי גם סוג של הדחקה .

כמובן שיש כאלה שמתחתנים מתוך לחץ חברתי , וזה הכי גרוע מבחינתי .

מוסד הנישואין כבר מזמן פשט את הרגל , ולחיות ביחד כזוג לכל דבר ללא הטקס -

ניראה לי הרבה יותר בטוח ועם אחוזי הצלחה גבוהים יותר .

כאשר אתה חי בזוגיות עם מישהו ומחליט יום אחד לפרק את החבילה ,

הדרך הרבה פחות מסורבלת וארוכה , ותמיד אפשר לחזור להיות שוב ביחד .

גירושים לעומת-זאת זה כבר סיפור הרבה יותר מורכב , הרבה יותר עוצמתי ,

ועצם התהליך וקבלת ההחלטה להיפרד הופכים את הכל לגדול יותר וקשה יותר .

אז למה אנשים בכל זאת מתחתנים היום , למרות הקשיים הרבים המאיימים על חיי הנישואים ?

אולי כי כל אחד נוטה להאמין ולשכנע את עצמו שאצלו יהיה בסדר ,

שאצלו זה יחזיק , שאצלו האהבה תישאר לנצח , והזוגיות תישרוד הכל .

למען האמת כאשר אני רואה זוגות נשואים שמחזיקים מעמד שנים רבות ,

זה מאוד מאוד מרגש ומשמח אותי , וכן הייתי רוצה שזה יהיה דבר נפוץ יותר ,

אבל המכשולים של העולם של היום הם רבים , וקשה לשמור על מסגרת יציבה לאורך זמן ...

בכל-מקרה לאלו המוכנים לקחת את הסיכון , וואלה... אתם באמת אנשים אמיצים !

 

 

נכתב על ידי , 4/3/2014 10:55  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



כינוי: 

מין: נקבה




קוראים אותי
10,577
הבלוג משוייך לקטגוריות: אקטואליה ופוליטיקה , תקשורת ומדיה , כלכלה וצרכנות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לליאתק'ה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ליאתק'ה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)