לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

ניצוצות של תקווה .

כל מה שבוער ונימצא על סדר היום הן בפן האישי והן בפן הציבורי כאזרחית המדינה שאיכפת לה ....


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מרץ 2014    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
3/2014

ישראל 2014 איננה ידידותית לגברים , ולי כאשה כואב על-כך מאוד !


כבר כתבתי פוסטים ברוח דומה לא פעם ולא פעמיים ...

אבל פרשת השר סילבן שלום הציפה אצלי מחדש את המחשבות בנושא .

לא יודעת להגיד ספציפית על הפרשה הזאת האם היה או לא היה ...

למרות שלפעמים כאשר מתפוצצות פרשות מסוג זה יש לי אינטואיציה לכאן או לכאן ,

הפעם לא ממש , ובכל מקרה אני פשוט מרחמת על הגברים החיים פה , בישראל 2014 .

ניהיה ממש מפחיד להיות פה גבר , זאת התחושה שלי מהצד , כאשה .

עוד מעט גברים לא יסכימו להעסיק נשים , או סתם לעלות איתנו לבד במעלית .

נכון גם הגברים הם לא בדיוק טלית שכולה תכלת , אבל נידמה שמישהו פה בכל זאת איבד את הבלמים .

אי-אפשר לרוץ ולעשות סקנדל על כל מילה שנאמרת , גברים מטיבעם מחמיאים לנו והרבה ,

אנחנו לא חייבות לשתף עם זה פעולה , אבל גם לא לרוץ להתלונן על כל פיפס .

יש נשים נקמניות , וכאשר יצר הנקמה גובר השמיים הם הגבול .

חוויתי לא מעט הטרדות מיניות בחיי , וחוץ מלהעמיד את אותו מטרידן במקום ,

לא הלכתי והתלוננתי , כי המימדים שזה היה תופס לו הייתי עושה כך ,

לא שווים את הטירטור והאנרגיות שאירוע כזה מייצר .

ברור שאני לא מקלה ראש בנושא , וכאשר מדובר בריטואל שחוזר על עצמו ,

ומפריע לנו להתנהל חופשי בשיגרת חיינו , עלינו לחפש פיתרון הולם .

אבל לפי איך שאני מרגישה את הדברים כאשה , ניראה לי מאוד שיש פה הגזמה -

וניצול ברוטאלי של חוק ההטרדה המינית שנימצא תמיד לטובת האשה .

סילבן שלום לצורך העניין הוא שר בכיר , איש משפחה אב-לילדים ,

הפרשה הזאת שצצה לה פתאום היא כמו פצצת-אטום בשבילו ובשביל משפחתו ,

אין סיוט גדול יותר מלקום יום אחד בבוקר ולדעת שאתה חשוד במעשה כזה או אחר ,

זה באמת דבר נוראי , ולא כל אחד יכול להשתקם ממכה כזאת , גם אם יתברר שהכל היה שקר .

דוגמא מובהקת קיבלנו בכתבה ששודרה בשישי האחרון בערוץ 10 על הבדרן ירון ברלד ,

הוא כבר שוחרר ממעצר בית , ואף ניקרא לחזור לתוכניות הטלויזיה שבהשתתפותו ,

ולמרות זאת הוא עדיין מסוגר בחדרו , ולא יכול להמשיך הלאה .

בתור אשה אני יותר ממודאגת לאן עוד נגיע עם הפרשות הללו ,

וחבל חבל חבל שהדברים מתנהלים היום בצורה עקומה ומבזה ,

באופן כזה שרק הורס לשני הצדדים - גברים ונשים כאחד , את מרקם החיים המשותף שלנו כחברה .

 

 

 

 

 

נכתב על ידי , 25/3/2014 13:45  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



כינוי: 

מין: נקבה




קוראים אותי
10,577
הבלוג משוייך לקטגוריות: אקטואליה ופוליטיקה , תקשורת ומדיה , כלכלה וצרכנות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לליאתק'ה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ליאתק'ה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)