לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

ניצוצות של תקווה .

כל מה שבוער ונימצא על סדר היום הן בפן האישי והן בפן הציבורי כאזרחית המדינה שאיכפת לה ....


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מרץ 2014    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
3/2014

למה תמיד יש מי שהורס משהו שהוא טוב - על סגירת ישרא-בלוג !


הופתעתי מאוד לקבל אתמול את הפוסט המבשר על סכנת הסגירה של אתר ישרא-בלוג .

עד עכשיו זה ניראה לי לא הגיוני לא מובן ובעיקר בלתי-ניתפס .

איך לעזאזל יש אנשים שקמים ובמחי יד הורסים דברים טובים !

אנשים שכל מה שהם רואים לנגד עיניהם הוא כסף , כסף , ועוד כסף .

לך תסביר להם שיש דברים בעולם הזה שצריכים להתקיים כי תרומתם לחברה חשובה ,

כי יש להם ערך תרבותי , ערך מהותי , כוח מניע להרבה אנשים ,

ושלא הכל צריך תמיד להיות מושתת על כסף ורווחים .

האתר הזה צריך להמשיך לפעול בכל מחיר , ואם מאוד רוצים בטוח ישנן דרכים לכך .

אותם מנהלים היושבים במעלה הפירמידה ומקבלים החלטות ,

צריכים באמת לרצות לשמור עליו , ולא להשתמש רק בסיסמאות על כסף שאין וזהו סוגרים .

להרוס זה תמיד הכי קל , אבל 12 שנים של קיומו של האתר החשוב הזה -

לא יכולות להיעלם ולהתאדות כאילו כלום , זה לגמרי לא אחראי ובטח לא נבון לנקוט במהלך שכזה .

אני כותבת בישרא-בלוג מחודש יולי 2013 , ההחלטה לפתוח את הבלוג היתה כל-כך חשובה ומהותית בשבילי ,

הבמה הזאת שיש לי לעולם , האפשרות לחלוק ולהביע , זהו צורך אמיתי ועמוק .

כמות הקוראים שניכנסים לבלוג שלי הפתיעה גם אותי , למרות שאני אדם אנונימי ,

שלא לדבר על קוראים קבועים שניכנסים פעם אחר פעם , שזה דבר פשוט מדהים בשבילי !

אני מקווה מ-א-ו-ד  שימצאו פיתרון הולם , ושהאתר ימשיך להתקיים לגדול ולשגשג ,

אל תיקחו לנו את ההנאות הקטנות וההזדמנויות שהחיים נותנים לנו ,

החיים גם ככה קשים ולא פשוטים , אז לפחות תאפשרו לנו לשמר את הפינה הקטנה הזאת -

שמאפשרת לנו לפרוק ולהתפרק . יחי ישרא-בלוג לתמיד !!!

 

 

 

נכתב על ידי , 29/3/2014 12:14  
הקטע משוייך לנושא החם: למה כדאי להציל את ישרא-בלוג?
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



כינוי: 

מין: נקבה




קוראים אותי
10,577
הבלוג משוייך לקטגוריות: אקטואליה ופוליטיקה , תקשורת ומדיה , כלכלה וצרכנות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לליאתק'ה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ליאתק'ה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)