לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

ניצוצות של תקווה .

כל מה שבוער ונימצא על סדר היום הן בפן האישי והן בפן הציבורי כאזרחית המדינה שאיכפת לה ....


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מאי 2014    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
5/2014

המירוץ לנשיאות - אני בעד רובי ריבלין !


המירוץ הנוכחי לנשיאות ניראה כמו תוכנית ריאליטי .

יש יותר מועמדים מתמיד , ורק אחד יגיע לקו הגמר .

אני בעד רובי ריבלין , האיש ניראה לי מתאים לתפקיד ומגיע לו באמת .

לאורך כל שנותיו הפוליטיות התנהלותו היתה תמיד נקיה ללא רבב ,

תמיד פעל בדרך ארץ , ללא התלהמות , ללא שחיתויות , ומעולם לא רמס את האחר .

אתמול אפילו אמר שאם ייבחר , לא יגור בבית הנשיא , אלא בביתו שלו .

המועמדים האחרים בעייתיים בחלקם :

פואד בן אליעזר , שהודיע אתמול כי יעבור השבוע השתלת כליה ,

ולמרות זאת ממשיך להתמודד , האם אין הוא רואה בעייתיות בדבר ?

מעל הכל אני מאחלת לו רפואה שלמה והצלחה בניתוח , 

אך יחד עם זאת עליו להבין שבמצב בריאותי רגיש שכזה ראוי שיוותר על המירוץ .

האיש בן 78 , מאחוריו דרך ארוכה ותרומה רבה למדינת ישראל ,

אבל יש רגע בחייו של אדם בו הוא צריך לומר די , עשיתי , תרמתי , עכשיו הזמן לנוח -

להנות עם המשפחה הנכדים , ולא בכל הכוח להמשיך ולכבוש עוד כיסא ועוד תפקיד .

סילבן שלום - גם הוא צריך לעשות חושבים ולהבין שאין זה ראוי שירוץ לנשיאות ,

לאחר שנחשף כי מספר נשים טוענות כי הוטרדו מינית ע"י בשנים עברו .

אומנם רק אשה אחת העיזה להתלונן באופן רשמי במשטרה , והאחרות העדיפו שלא ,

אך לא הכחישו בפני מי שצריך , שאכן הוטרדו גם הן .

אין לזה צורה ואין לזה מקום שהאיש יהיה נשיא כאשר עננה שכזאת מרחפת מעליו ,

גם אם העניין לא יגיע לפתחו של בית משפט ויוכח באופן חד-משמעי לכאן או לכאן ,

אנחנו חייבים את זה לעצמנו , לא להתעלם מהתראות שכאלה אחרי פרשת קצב ,

שם כולם ידעו ושתקו במשך שנים , עד אשר הכל התפוצץ בקול תרועה רמה ,

והשאר כמו שכולנו יודעים היסטוריה ...

יתר המועמדים כמו שכטמן חתן פרס נובל , דליה דורנר , ודליה איציק לא ממש עושים לי את זה ,

ולא שיש לי משהו נגדם , בכלל לא , אבל לרובי באמת מגיע ,

וכולי תקווה שהוא ורק הוא יהיה נשיאה הבא של מדינת-ישראל !

 

 

 

 

נכתב על ידי , 3/5/2014 12:49  
הקטע משוייך לנושא החם: המירוץ לנשיאות
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



כינוי: 

מין: נקבה




קוראים אותי
10,577
הבלוג משוייך לקטגוריות: אקטואליה ופוליטיקה , תקשורת ומדיה , כלכלה וצרכנות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לליאתק'ה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ליאתק'ה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)