לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

ניצוצות של תקווה .

כל מה שבוער ונימצא על סדר היום הן בפן האישי והן בפן הציבורי כאזרחית המדינה שאיכפת לה ....


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ינואר 2015    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
1/2015

סתיו שפיר נגד המנון התקווה ונגד מי שגאה בהמנון !


בשבוע שעבר יצא לי בפעם הראשונה בחיי להיכנס לדף הפייסבוק של סתיו שפיר ,

לאחר ששמעתי שהבחורה החצופה הזאת טוענת שההמנון שלנו הוא גזעני , וצריך לשנותו .

הדברים קוממו אותי מאוד , ניכנסתי לעמוד הפייסבוק שלה וכתבתי את מילותיו של ההמנון .

בסופו הוספתי את העובדה שאנחנו גאים בהמנון שלנו , ומי שיש לו בעיה עם ההמנון לא ראוי לשבת בכנסת ישראל .

היום במקרה גיליתי שהבחורה חסמה לי את הגישה לדף הפייסבוק שלה . וזה חברים , אומר הכל .

הסטטוס שלי היה סטטוס בשפה נקיה ודמוקרטית על הדבר הבסיסי כל-כך שזה ההמנון שלנו ,

לא היו בו קללות , לא היו בו ניבולי פה , היתה בו אמירה דמוקרטית על משהו שכאב והפריע לי מאוד .

אם על דבר כזה , חבר כנסת במדינת ישראל מוצא לנכון לחסום אזרח שהביע את דעתו הלגיטימית ,

זה אומר הכל על אותו חבר כנסת . "המחנה הציוני" כך קוראת לעצמה המפלגה בה היא חברה ,

סלוגן שאיננו נכון בעליל ורחוק מאוד מהמציאות , המפלגה הזאת היא הכל חוץ מהמחנה הציוני ,

חצי מהאנשים שם הם הכל חוץ מציוניים . ביום ה-17 במרץ מחנה הימין חייב לנצח ובגדול ,

אחרת אם "הציוניים" האלה של מפלגת העבודה יגיעו לשילטון תיגמר לנו המדינה .

אתם מתארים לעצמכם שהבחורה הזאת תשב בממשלה ותשנה את מילותיו של ההמנון ? 

אתם מתארים לעצמכם את ציפורה שפיצר מוותרת על יישובים רבים במדינת ישראל ?

אתם מתארים לעצמכם את מירב מיכאלי קוראת לאימהות לא לשלוח את ילדיהם לצבא ? 

אסור לשמאל להיות בשלטון , השמאל של היום הוא קיצוני ורדיקאלי מאוד ,

זה לא השמאל של לפני עשרים ושלושים שנה , זה שמאל אחר , שמאל שיהרוס לנו את המדינה ! 



נכתב על ידי , 23/1/2015 11:02  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



כינוי: 

מין: נקבה




קוראים אותי
10,577
הבלוג משוייך לקטגוריות: אקטואליה ופוליטיקה , תקשורת ומדיה , כלכלה וצרכנות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לליאתק'ה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ליאתק'ה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)