לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

ניצוצות של תקווה .

כל מה שבוער ונימצא על סדר היום הן בפן האישי והן בפן הציבורי כאזרחית המדינה שאיכפת לה ....


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2015    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
7/2015

רני רהב הוא אדם חיובי מלח הארץ , כמה עצוב שהוא צריך להתעסק עם הבלגנים של אייל גולן אותו הוא מייצג .


תמיד החזקתי מהיחצ"ן רני רהב .

במהלך השנים יצא לי לראות לא מעט ראיונות טלוויזיונים איתו ,

כמו גם להיות חברה שלו מספר שנים בפייסבוק .

יש לי דעה סופר סופר חיובית עליו .

אין יום שהוא לא מעלה לפייסבוק כתבות חשובות שמתפרסמות בעיתונים ,

ותמיד מוסיף סטטוס אותו הוא כותב מדם ליבו ומאיכפתיות מלאה .

אם זה על חייל בודד שזקוק לעזרה , אם זה על האנטישמיות כלפינו בעולם ,

אם זה על כעס כאשר מישהו ממנהיגי העולם מדבר נגד ישראל ,

באמת מכל וכל , וראוי להערכה אמיתית .

יצא לי גם לפנות אליו מספר פעמים דרך הודעה פרטית בפייסבוק ,

ותמיד אבל תמיד קיבלתי מענה .

רני רהב למי שאולי עוד לא יודע מייצג קונצרנים גדולים בשוק הישראלי ,

כמו גם טייקונים , ובשנים האחרונות גם את הזמר אייל גולן .

האמת , גם בפרשה ההיא עם גולן וגם בפרשה הנוכחית של האזנות הסתר שלא היו ,

הלב ניצבט לי בכל פעם שאני רואה אותו נחלץ ומגן על הלקוח שלו .

בשביל מה הוא צריך את כל התסבוכת הזאת אני שואלת את עצמי פעם אחר פעם ,

גולן הרי רחוק שנות אור מלהיות טלית שכולה תכלת ,

ורני לדעתי יורק כל כך הרבה דם בשבילו שלא בהכרח מגיע לו .

הפרשה הנוכחית שהיום הותרה לפרסום במלואה חשפה שלא היו כל האזנות סתר ,

למרות חשדותיו של הזמר . ברשת במגביל כבר רצות שמועות כאלה ואחרות ,

שאולי היה שיתוף פעולה כלשהו שהסתבך , בין גולן לטכנאי המחשבים שנעצר ,

בכדי לנסות לטהר את שמו מהפרשה ההיא ע"י ההוכחה שהאזנות הסתר הם אלו שהפילו אותו .

אם הדבר נכון , כמובן שמדובר במעשה חמור ופלילי ,

מה שכן יש אדם אחד שאני יכולה להיות בטוחה שלא היה נותן לגטימציה למעשה שכזה ,

וזה רני רהב . עליו אני סומכת שבחיים הוא לא היה משתף פעולה עם עיוות שכזה ,

לכן חבל חבל חבל ועצוב עצוב עצוב שהוא צריך למצוא את עצמו פעם אחר פעם מגן על הלקוח שלו ,

לקוח שהוא בעייתי לכל הדעות , ושזוהי בטח לא הפרשה האחרונה שלו בחייו הסוערים ...

 

נכתב על ידי , 26/7/2015 14:16  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



כינוי: 

מין: נקבה




קוראים אותי
10,577
הבלוג משוייך לקטגוריות: אקטואליה ופוליטיקה , תקשורת ומדיה , כלכלה וצרכנות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לליאתק'ה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ליאתק'ה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)