לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

ניצוצות של תקווה .

כל מה שבוער ונימצא על סדר היום הן בפן האישי והן בפן הציבורי כאזרחית המדינה שאיכפת לה ....


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2014    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
8/2014

מזרח תיכון חדאעש . העולם מתחיל להבין שטרור צריך לחסל !


אירגון הטרור דאעש תופס כותרות מזעזעות ומצמררות בחודש האחרון .

המעשים האכזריים שהם עושים כלפי מי שלא בצד שלהם , לא ניתפסים במוח האנושי השפוי .

תראו רק לאן היינו צריכים להגיע כדי שהעולם יתעורר סוף סוף .

ירי רקטות , אוטובוסים מתפוצצים , מחבלים מתאבדים , מנהרות ,

כל אלו ועוד לא זעזעו את העולם מספיק כדי להבין שחמאס וחיזבאללה הם טרור אלים ומסוכן ,

שמאיים על תושבי מדינת ישראל , ולכן יש למגר אותו ולכתוש אותו עד עפר .

עכשיו פתאום שאירופה וארה"ב חשות סכנה בפיתחן , הם קוראות להביס את דאעש .

צביעות כבר אמרנו ? בריטניה כבר העלתה אתמול את דרגת הכוננות שלה -

לדרגה אחת לפני הגבוהה ביותר מחשש לפיגוע בשיטחה .

אם דעאש יצליחו אכן לבצע פיגוע באחד ממדינות אירופה ,

תיהיו בטוחים שאותה מדינה תכתוש את כל מי שקשור לאותו אירגון במכה אנושה וכואבת ,

לא מידתיות תיהיה שם , לא חמלה על חפים מפשע תיהיה שם , כלום , רק מכה כואבת ואנושה .

אז למה לעזאזל כשזה מגיע לשיטחנו כל העולם יושב לנו על הוריד , מטיף לנו מוסר ,

מאשים אותנו בחוסר מידתיות ולא מאפשר לנו חופש פעולה אמיתי לחסל את הטרור האלים .

למה כשזה מגיע לשיטחנו מאיימים עלינו בהחרמת מוצרים מישראל ,

בהחרמת אנשי אקדמיה מישראל , במעצר של אנשי צבא שלנו על ביצוע פשעי מלחמה ,

פשוט מקומם !!! המזל הוא שבחיים כמו בחיים הגלגל מסתובב לו , והנה עוד לא התאוששנו מצוק איתן ,

וכבר עיניי העולם נשואות לעבר האיום החדש והמסוכן של אירגון הטרור דאעש כלפיי אירופה כולה ,

וגם לא פחות כלפי ארה"ב . אובמה שהוא נשיא גרוע מאין כמותו , כבר הודה אתמול -

שאין לו אסטרטגיה ברורה כלפי דאעש , אבל ברור שצריך לחסל אותם .

אין דבר המשרת טוב יותר אירגון טרור מאשר משפט שכזה המקרין חולשה ורפיסות ,

ובטח כאשר הוא נאמר ע"י האיש שעומד בראש המעצמה הגדולה והחזקה בעולם .

איפה בוש כשצריך אותו ? את החיים מיררו לו על מה שעשה כדי למגר את הטרור בעיראק ,

ורק ההיסטוריה תדע להודות לו ולהוקיר אותו על שבזכותו ניתפס סדאם ונידון למוות ,

ובכלל , על מלחמתו הבלתי מתפשרת בטרור העולמי .

אנחנו בעיצומה של תקופה בה המזרח התיכון עובר שינויים עצומים ,

גם אנחנו בתוך הסיפור הזה בנוסף לבעיות הקיימות מבית , ורק ימים יגידו מה צפוי בהמשך .

חבל רק שהעולם התעורר מאוחר מידי , את הטרור היה צריך למגר כבר מזמן ,

נכון , זה קשה מאוד , אך לא בלתי אפשרי !

 

 

נכתב על ידי , 30/8/2014 10:58  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



תובנות מהשבוע החולף ....


היה לי שבוע עמוס והנה כמה תובנות קצרות אבל חשובות שיצאו ממנו ...

 

* הובסנו ! חמאס ניצח ובגדול . עצוב להודות אבל זאת המציאות !

 

* נאומי הניצחון של גנץ ביבי ויעלון בתום הלחימה לא שיכנעו אפילו ילדים בני חמש .

 

* יש דבר כזה אנרגיות חיוביות ויש דבר כזה אנרגיות שליליות .

 

* מי שעובד במה שהוא אוהב זכה בהגרלת הלוטו של החיים שלו .

 

* מקומות עבודה זה לא מה שהיה פעם , המצב השתנה , לא לטובה ...

 

* יש אנשים שנולדו כדי לסבול , ויש את אלה שנולדו ללקק דבש .

 

* בנקים אוהבים רק אנשים עם כסף , כל השאר לא נחשבים , גם אם אף פעם לא חזר להם צ'ק .

 

* אפילו אם היה שבוע קשה , סוף-השבוע תמיד יהיה מיוחד וקסום ...

 

 

נכתב על ידי , 29/8/2014 12:13  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



אם הבית שלי היה מטווח בלי סוף , הייתי עוברת לגור מול מעון רוה"מ עד שיימצא פיתרון !


ספק רב אם אנשים פה במרכז מסוגלים בכלל להבין מה עובר על תושבי הדרום .

אנשים שבחודש האחרון נודדים ממקום למקום עם הילדים והמזוודות ,

כי לא יכולים לחיות תחת ירי מתמשך של טילים , וסכנה ממשית של מנהרות תת קרקעיות .

אני אישית קשורה מאוד לבית שלי , לעיר שלי , לסביבה שלי ,

אם הייתי במצב זהה לזה של תושבי הדרום , והיה ניגזר עלי לעזוב את הבית ,

ולחפש מקומות אחרים לשהות בהם לתקופה בלתי מוגבלת בזמן , הייתי משתגעת .

אין דבר מקומם ומחרפן יותר מאשר חוסר היכולת של אדם להיות בביתו בטריטוריה הפרטית שלו .

לו הייתי במצב שלהם הייתי מתיישבת מול בית ראש הממשלה ולא זזה עד אשר יימצא פיתרון -

של שקט וביטחון לי ולכל הסובבים אותי .

את נאום הכלניות המפורסם של הרמטכ"ל בני גנץ תושבי הדרום לא ישכחו לעולם ,

יומיים אחרי שנאם אותו בפיוטיות מעוררת השראה קרסה הפסקת האש וטילים עפו לכל עבר .

עד היום אינני יכולה להבין מה הביא אותו לנאום נאום שכזה ,

הרי היה ברור שלא הכרענו את חמאס ושהפסקת האש המי יודע כמה במספר תקרוס גם היא .

ביממה האחרונה ספג העורף מספר פגיעות ישירות , ושניים מהן אף גבו מחיר כבד .

האחד הוא הילד בן ה-4 שנפגע אנושות מרסיס של פצמ"ר ומת זמן קצר לאחר מכן ,

והשני הוא בחור בן 25 שניפגע אנושות מירי רקטה אתמול בערב , ונתפלל שיצליח לצאת מהסכנה .

הדרג המדיני כך ניראה שומר על שתיקה לא מובנת , כאילו ירד למחתרת ,

צה"ל תוקף פה ושם באופן מאוד מדוד ומינורי , כי זה מה שמאפשרים לו ,

והאזרחים בעצם נותרו לבד במערכה ומתמודדים בעל כורחם עם הטרור האלים מעזה .

התחושה היא שאירגון טרור מחזיק אותנו בגרון ומנהל לנו את סדר היום ,

במקום שזה יהיה הפוך , אנחנו אלה שצריכים לקבוע את הטון ולהכות בהם ללא הפסקה .

אני מיואשת מהמצב , מרגישה חסרת אונים ביחס לתופת שחווים תושבי הדרום ,

מרגישה שמפקירים את כולנו אבל בעיקר אותם , מרגישה שמשהו לא טוב קורה פה ,

ושאולי היה עדיף שצמרת הדרגים הבכירים הן המדיני והן הביטחוני תתקפל ותלך הביתה ,

ותמסור את התפקיד לטובים וראויים ממנה שיעשו פה סדר אחת ולתמיד !!!

 

 

נכתב על ידי , 23/8/2014 09:41  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



תלונה לרשות השניה על הפרשן אמנון אברמוביץ .


הגיעו מים עד נפש !!! ערוץ 2 כבר מזמן עבר את גבולות הטעם הטוב בלחימה הנוכחית ,

ומשום כך אני כבר כמעט ולא צופה במהדורות החדשות שלו . מעדיפה את 10או 1 .

מידי פעם אני צופה בערוץ לזמן קצר כפי שקרה גם היום במשדר שלפני השעה 20:00 .

כפי שכולנו יודעים בשעות אחה"צ המאוחרות סמוך לכניסת השבת ,

נהרג ילד בן 4 מפצמ"ר , באחד מישובי הדרום הנימצאים במועצה איזורית שער הנגב .

מותו הטרי של הילד הותיר מדינה שלמה בכאב והלם , שלא לדבר על יום שעבר עם ירי ללא הפסקה -

לעבר יישובי הדרום , ודרג מדיני שירד למחתרת ולא נתן לצה"ל שום פקודה להגיב במהלכו .

במשדר החדשות המקדים התייחס הפרשן אברמוביץ למותו של הילד ,

ואמר שבעזה כבר נהרגו מאות ילדים בלחימה הנוכחית , אחר-כך הוא עשה הפסקה של כמה שניות ,

והוסיף כאילו כדי לצאת לידי חובה , שהילדים בעזה אומנם לא נהרגו בכוונה .

איך יכול פרשן בטלויזיה הישראלית להשוות מוות של ילד שלנו שקרה מירי מכוון על-מנת להרוג ולהשמיד אותנו ,

לזה שבצד השני מתים ילדים שאין לנו כל כוונה לפגוע בהם ,

ומי שבאמת אחראי על מותם באופן ישיר זה חמאס המשתמש בהם כמגן אנושי ,

ולא צה"ל שעושה ה-כ-ל כדי לא לפגוע בחפים מפשע .

הגיעו מים עד נפש , ולכן שלחתי תלונה לרשות השניה , כי אי אפשר יותר להכיל ולהבליג -

על אמירות ודעות של אנשים שפוגעים ברגשות הציבור פעם אחר פעם ,

ומנצלים את העובדה שיש להם מיקרופון ומצלמה המאפשרים להם להשמיע את דעותיהם האיומות ,

בפרט בימים רגישים שכאלה של לחימה ואובדן של אנשים מתוכנו .

לפי מה שידוע לי הרשות השניה הוצפה בחודש וחצי האחרון בתלונות על ערוץ 2 ,

והרבה אנשים כבר נטשו את הצפייה בערוץ ועברו לערוצים המתחרים .

לא יודעת בפועל עד כמה התלונות יכולות לחולל שינוי , אבל חשוב מאוד להשמיע אותן ,

וליידע את הרגולטור ברחשי הציבור . אולי נופתע ויבוא יום בו יגיע שינוי כלשהו גם אם לא גדול במיוחד ...

 

 

 

 

נכתב על ידי , 22/8/2014 20:56  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



מחפשת עבודה בתחום התקשורת , אנא עיזרו לי !!!


הפוסטים שלי מגיעים לרבבות אנשים , ואשמח אם מישהו יוכל להרים את הכפפה ולעזור לי .

אני מחפשת עבודה שקשורה לתחום התקשורת .

אני מוכנה לכל עבודה שקשורה לתחום , אני חיית אקטואליה , עם ידע רב במתרחש מסביב -

בתרבות , בפוליטיקה , ברכילות , בביטחון וכו'... 

מאז ומעולם הייתי מאלה שמיידעים את החבר'ה מה קורה ומה הולך עד לפרטי פרטים .

אני רוצה לעבוד במשהו שאני באמת אוהבת , ולא כל הזמן להתפשר על תחומים שפחות מדברים אלי ,

בכל זאת חיים רק פעם אחת , וחבל לא לנצל את הכישורים שיש , למשהו שאוהבים באמת .

יש לי גם ניסיון בהפקות של מופעים והצגות תיאטרון .

מי שיש לו משהו להציע לי גם אם זה זמני , שיכתוב לי למייל המופיע בפוסט או לאינבוקס בפייס .

במהלך חיי סידרתי להמון המון אנשים מקומות עבודה , והרגשתי סיפוק אדיר מכך ,

כולי תקווה שהפעם מישהו יוכל לעזור לי . תודה ותבורכו על הרצון הטוב !!!

 

 

 

נכתב על ידי , 20/8/2014 17:54  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

כינוי: 

מין: נקבה




קוראים אותי
10,577
הבלוג משוייך לקטגוריות: אקטואליה ופוליטיקה , תקשורת ומדיה , כלכלה וצרכנות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לליאתק'ה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ליאתק'ה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)