לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

אני במסלולי, אל האושר של עצמי.


חולמת ולוחמת. זאת אני!


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

12/2013

מוזה באה מוזה הולכת.


העשן הרועש:


העשן הרועש

עוטף אותי בשנאה חדה

אני בורחת הרחק, חסרת נשימה


אני נופלת, צוללת אל הלא נודע

מתרחקת מן המוכר והשנאה


העשן השורף

רודף אותי בקולותיו

כולא אותי באשמותיו

אני צורחת , לא נרגעת

נלחמת ברצון העז

לחזור אל עקבותיו


אשתיק כל צעקה

אחסום כל דקירה קרבה

בשארית כוחותיי, אשאר חזקה.


 

יש לציין שכתבתי את השיר הזה על כמה נשים שאני מכירה ולא עלי, ובכל זאת החלטתי לכתוב אותו בגוף ראשון. 


 

נכתב על ידי Hiding My Heart , 3/12/2013 21:46  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





Avatarכינוי:  Hiding My Heart

בת: 27




קוראים אותי
879
הבלוג משוייך לקטגוריות: אהבה למוזיקה , סיפורים , בישול
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לHiding My Heart אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Hiding My Heart ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)