לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Just my life




מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2013    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

7/2013

My Love To Dance


אני לא יודעת מה לרשום בדיוק, אבל... אני רוצה לדבר על זה..

האהבה שלי היא דבר ענק, במיוחד למוזיקה ולריקודים שני אלה הדברים שמרגיעים אותי. הייתי רקדנית עד כיתה ז' שם כבר נמאס לי מכל דבר שאומרים לי ואיך לעשות.

רקדתי ריקודים סלונים ובלט והתאמנתי בהיתעמלות אומנותית ורקע. 

לפני שרשמתי את הפוסט הזה הייתי לבד בבית ופשוט התחלתי לשים מוזיקה ולרקוד בסגנון שלי, הייתי פשוט שמחה שאי אפשר לתאר.

אני קצת מתחרטת שעזבתי מהריקוד אבל עדין שמחה , שיש לי את האפשרות לרקוד איך שאני ארצה עם איזה מוזיקה שבא לי.

 

יש לי אהבה למלא דברים שזה קשה לתאר אותך אבל זאת אהבה .

 

נכתב על ידי nasti:) , 11/7/2013 23:40  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



שאלה לחיים: מי אני?


מי אני? השאלה הזאת עולה לכולנו בראש , לשאלה הזאת רק אנחנו יכולים לענות. אבל התשובה אף פעם לא תהיה אותה אחת , כל שנה שנשאל מי אנחנו, נענה כל פעם משהו אחר. בשביל לדעת מי בעצם אני אנ עולה לעצמי פרוקייט לכל הקיץ ולשנים אחר כך. 

בהתחלה אני עושה קולז' על הקיר בחדר שלי (תמונות למטה) אבל עדין לא סיימתי אותו , זה הרבה מחשבה לסים את עצמך בתור תמונות שאהבתי והתחברתי עלהם מגוגל לסדר אותם בצורה כזו, כל תמונה ממוקמת במקום שהיא צריכה במקום שהיא מגדירה אותי , את סיפור חיי שעדין ממשיך... 

קח לי שלושה ימים רק למקם את התמונות איפה שרציתי וראיתי אותן בראש.

כל פעם שאני יעבור דירה אני איקח אותם איתי ואמקם אותם מחדש .

דבר שני, לא אתן לשהו לעמוד בדרכי, אף אחד לא יכול לעצור אותי בלחפש מי אני.

דבר שלישי, להיזכר במה שעשיתי מהרגע שאני זוכרת את עצמי , כל טעות שעשיתי היא זאת שבונה אותי ומתקנת אותי.

דבר רביעי, להמשיך לעשות את כל התהליך הזה.

דבר חמישי, לחשוב על דבר חמישי.

* עוד דבר אל תשאלו!! את החברים/משפחה שלכם מי אתם כי הם רואים אותכם בצורה אחרת לעומתכם.

 השם הפרטי והמשפחה שלהם הוא לא אתם, המעשים שלכם הוא אתם.

 

אז מי אתם בעצם?





 התמונות בקולז' הן בשחור לבן ברגיל*

נכתב על ידי nasti:) , 8/7/2013 23:22  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



רק הדבר הקטן


הדבר הקטן יכול לשנות הכול ולהראות כאילו הוא ענק.

הדבר הקטן יכול לעשות את בלי צפוי.

הדבר הקטן הוא בעצם הדבר הגדול שאף אחד לא רואה למרות שזה מולנו כל הזמן.

נכתב על ידי nasti:) , 7/7/2013 14:49  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

Avatarכינוי:  nasti:)

מין: נקבה




הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , חטיבה ותיכון
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לnasti:) אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על nasti:) ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)